SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

100 najbardziej angażujących marek na Facebooku

Sony Ericsson miał we wrześniu największą liczbę aktywnych fanów na Facebooku spośród marek mających profil w społecznościowym portalu.

Analizę przeprowadził nowojorski startup Fangager, który definiuje aktywnych fanów jako takich, którzy wyróżniają udostępniane przez marki treści znacznikiem "Lubię to!" lub je komentują.

W ubiegłym miesiącu największą liczbę takich fanów miał profil marki Sony Ericsson, wyprzedzając Walmart, Red Bull, Disney, Pepsi, Starbucks, L'Oreal Paris Brasil, BlackBerry, BMW i Nokia.

100 najbardziej angażujących marek na Facebooku

Dołącz do dyskusji: 100 najbardziej angażujących marek na Facebooku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
woo
To jakiś żart? Branie do analizy fanpage'y które mają dwucyfrową liczbę fanów???
odpowiedź
User
PRECEPTOR
No fakt, to albo jakiś błąd albo coś tu jest nie tak... i głównie są to firmy z rynku Chińskiego ;-)

BTW, bawi mnie w tym porównaniu FanPage samego Facebooka... ponad 53 mln fanów, chyba trochę bez sensu ich podawać w tym porównaniu, ale to IMO, zaskakuje mnie strasznie niski wynik Apple Inc. oraz Microsoft, po tych wynikach widać, że nie są one miarodajne, bo sądzę że "fanów" Appla jest minimum 10 razy więcej niż podana w tym zestawieniu liczba. To zestawienie pokazuje chyba także jaki jest przekrój użyszkodników FB... ale to chyba całkiem inny temat ;-)
odpowiedź
User
ZoRRo
A mnie to wszystko bawi bardzo. Jakoś nie angażuje mnie żadna marka, mam ich FP w typowej doopie.
odpowiedź