SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

79 tys. widzów programu Mai Sablewskiej „10 lat młodsza w 10 dni” w Polsat Cafe

Nowy program „10 lat młodsza w 10 dni” - prowadzony przez Maję Sablewską - ogląda średnio w Polsat Cafe 79 tys. widzów. Cykl podnosi średnie długookresowe wyniki stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Cykl „10 lat młodsza w 10 dni” na antenie Polsatu Cafe oglądać można w czwartki o godz. 21.00, począwszy od 6 października 2022 roku. Średnia widownia premierowych odcinków programu (nadanych do 17 listopada) wyniosła 79 tys. osób, co przełożyło się na 0,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,51 proc. w grupie 16-59, komercyjnej dla Telewizji Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się siódmy odcinek pierwszego sezonu cyklu. Przyciągnął uwagę 116 tys. osób.

Dla porównania, udział Polsat Cafe w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,40 proc. Tym samym program ma wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

„10 lat młodsza w 10 dni” - polska wersja zrealizowanego przez All3 Media International formatu „10 Years Younger”. Widzowie w każdym odcinku programu oglądać mogą metamorfozy polegające na odmłodzeniu bohaterów cyklu o około 10 lat.

Tego zadania podejmuje się ekipa trzech specjalistów od poprawy wizerunku: Maja Sablewska - doradczyni wizerunkowa (która dołączyła do Grupy Polsat, wcześniej związana była z TVN Style), Emma Kiworkowa - stomatolożka i ortodontka oraz Marcin Ambroziak - dermatolog, właściciel kliniki medycyny estetycznej.

Dołącz do dyskusji: 79 tys. widzów programu Mai Sablewskiej „10 lat młodsza w 10 dni” w Polsat Cafe

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Chyba po operacjach plastycznych, jak u Mai.
odpowiedź
User
Wdzięk
Najgorszy program o metamorfozach so far. Pani Sablewska jest bardzo marną stylistką. Powinien być dobrany konsultant poza kamerą. Produkcja zaufała najwyraźniej.

Fryzjer tam robi tylko robotę.
odpowiedź
User
vvfb
Program produkowany przez koleżanki .. bogaty pan kupił zonie nowe zajęcie
odpowiedź