1,9 mln widzów „Sprawy dla reportera”. TVP1 liderem rynku
Nowe odcinki „Sprawy dla reportera” śledzi średnio 1,93 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, choć w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest dopiero trzecia.
Jesienne odcinki „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.40, począwszy od 3 września br. Do 12 listopada br. średnia widownia programu Elżbiety Jaworowicz wyniosła 1,93 mln widzów. Przełożyło się to na 15,70 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 7,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,01 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek z 5 listopada br. Obejrzało go 2,20 mln widzów.
TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem na poziomie 14,05 proc., emitujący w tym czasie „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasują się: Polsat (8,28 proc.; „Przyjaciółki”, „Love Island. Wyspa miłości”, filmy fabularne) i TVP2 (4,94 proc.; pasmo filmowe).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,9 mln widzów „Sprawy dla reportera”. TVP1 liderem rynku