1,9 mln widzów „MasterChefa 8”. TVN zdecydowanym liderem w 16-49
Średnia oglądalność początku ósmej edycji „MasterChefa” wynosi 1,90 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 230 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i zdecydowanym liderem w 16-49.
Siódma seria „MasterChefa” nadawana jest w TVN w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 8 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program po trzech odcinkach nowego sezonu gromadzi średnio 1,90 mln widzów, co przekłada się na 12,30 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 14,58 proc. w grupie 16-59 oraz 19,50 proc. w grupie 25-39.
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek z 8 września - śledziło go 2 mln osób.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 230 tys. widzów. Siódmą serię „MasterChefa” po trzech odcinkach śledziło 2,13 mln osób, co przełożyło się na 13,19 proc. udziału w grupie 4+, 18,38 proc. w grupie 16-49 i 15,70 proc. w grupie 16-59.
TVN w trakcie emisji „MasterChefa 8” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, nadająca wówczas prognozę pogody, „Wojenne dziewczyny” i początek reality-show „Rolnik szuka żony”, co daje jej 13,95 proc. udziału. Trzeci jest Polsat („Kabaret na żywo”; 9,50 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 (gł. „The Wall. Wygraj Marzenia” i „Opole na bis”; 3,27 proc.).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest zdecydowanym liderem rynku.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,9 mln widzów „MasterChefa 8”. TVN zdecydowanym liderem w 16-49