SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,3 mln widzów „Project Runway 2”. TVN najlepszy w grupie komercyjnej

Drugą serię modowego reality-show „Project Runway” ogląda średnio 1,33 mln widzów, więcej niż TVN miał w tym samym paśmie rok temu. Program daje stacji drugie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie 16-49.

„Project Runway 2” nadawany jest na antenie TVN w środy o 21.30, począwszy od 4 marca br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków reality-show wyniosła 1,33 mln widzów. Przełożyło się to na 9,67 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 13,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownię zgromadził trzeci odcinek, w którym gościnnie pojawiła się Maryla Rodowicz. Oglądało go 1,39 mln widzów.

 Oglądalność programu odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

04-03-2015

21:29:51

1 367 430

9,91%

11-03-2015

21:30:15

1 226 866

8,88%

18-03-2015

21:32:29

1 389 313

10,18%

Średnio:

1 330 741

9,67%

Reality-show ma o 110 tys. widzów więcej niż nadawana rok temu w środy o 21.30 w TVN „Bitwa o dom”. Pierwsze trzy odcinki tamtej produkcji oglądało średnio 1,22 mln osób, a ich udział wynosił odpowiednio 8,85 oraz 10,62 proc. (zobacz te dane).

Nowa seria „Projectu Runway” cieszy się jednak mniejszą popularnością niż emitowana rok temu pierwsza edycja formatu, którą śledziło średnio 1,63 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 10,23 proc. i 14,62 proc. Reality-show pokazywano jednak wtedy w zupełnie innym paśmie - w niedziele o 21.00 (dowiedz się więcej).

TVN w czasie emisji formatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem jest Dwójka, pokazująca wówczas „Na sygnale” i filmy fabularne, co daje jej 17,48 proc. udziału. Trzecie miejsce należy do Jedynki (program „Po prostu”, film fabularny i mecze Ligi Mistrzów; 9,30 proc.), a czwarte - do Polsatu („Top Chef” i filmy; 9,08 proc.).
W grupie komercyjnej TVN jest jednak liderem, a dalej plasują się: Polsat, TVP2 i TVP1.

Widownia „Project Runway” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

2 404 983

17,48%

12,73%

TVN - Project Runway 2

1 330 741

9,67%

13,53%

TVP1

1 279 842

9,30%

8,62%

Polsat

1 248 419

9,08%

13,12%

W programie „Project Runway” 13 młodych projektantów rywalizuje ze sobą w różnych zadaniach związanych z projektowaniem mody. Ich zmagania ocenia prowadząca show Anja Rubik oraz jurorzy Joanna Przetakiewicz i Marcin Tyszka. Zawodników podczas wykonywania zadań wspiera mentor Tomasz Ossoliński. Program produkuje firma FremantleMedia Polska.

Dołącz do dyskusji: 1,3 mln widzów „Project Runway 2”. TVN najlepszy w grupie komercyjnej

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pb211
Łączny udział czterech głównych stacji w tym paśmie to mniej niż połowa widzów oglądających tv w tym czasie 45,53%.Udziały tvp1, polsatu i tvn-u mniejsze niz 10% Wniosek: Widzowie nie chcą oglądać tych programów i czekają na coś lepszego...
odpowiedź
User
Bert
Niech ten tępy Tvn zrozumie że widzowie nie chcą oglądać takich badziewnych programów i gniotów jakie oni widzą serwują na antenie Tvn ,ja osobiście od paru ładnych lat unikam oglądania tej stacji z racji tego że tam nie ma nic interesującego do obejrzenia i tak jak pokazują tabelki oglądalności widać że coraz mniej ludzi chce Tvn oglądać i te wszystkie ich badziewne programy i gnioty coraz mniej widowni przyciągają hi hi
odpowiedź
User
Thomas
Tylko Anja Rubik ma klasę z tego programu, nudny i drętwy
odpowiedź