1,2 mln zł budżetu mediowego Ministerstwa Środowiska do obsługi
Na lipiec i sierpień resort środowiska zaplanował dwie kampanie: jedną dotyczącą segregowania odpadów, drugą na temat oszczędzania energii. Będą mieć ogólnopolski charakter, a ich łączny budżet mediowy wynosi 1,17 mln zł brutto.
Zaplanowane kampanie będą reemisją działań prowadzonych już wcześniej przez resort środowiska i mają mieć charakter przypominający. Kampania na temat segregowania śmieci będzie oparta na spocie z Wojciechem Modestem Amaro i Maciejem Nowakiem, emitowanym już kilka miesięcy temu (obejrzyj go), a ta dotycząca oszczędzania energii prowadzona będzie m.in. pod hasłem „Wyłączamy prąd - włączamy oszczędzanie”, wcześniej promowanym z udziałem Jerzego Bralczyka i Zbigniewa Lewa Starowicza (więcej na ten temat).
Pierwsza akcja ma być realizowana w lipcu, druga w sierpniu. Działania będą obejmować ogólnopolskie stacje tematyczne i kanały tematyczne.
Resort środowiska w związku z planowanymi kampaniami zaprosił właśnie domy mediowe i nadawców do składania ofert na planowanie, zakup i emisję spotów telewizyjnych.
Dołącz do dyskusji: 1,2 mln zł budżetu mediowego Ministerstwa Środowiska do obsługi