|
|
|
|
|
|
|
Były prezes T-Mobile Polska w TVN Warner Bros. Discovery, zajmuje się ofertą cyfrową
Adam Sawicki, były prezes T-Mobile Polska i Netii, dołączył do TVN Warner Bros. Discovery. Objął tam nowo utworzone stanowisko head of digital - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Multipleks lokalny przechodzi na DVB-T2. TVN i Polsat w części Polski dalej w starym standardzie
Urząd Komunikacji Elektronicznej zezwolił spółce MWE Broadcast na nadawanie MUX-L3 w Częstochowie w standardzie DVB-T2. Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE informuje Wirtualnemedia.pl, że na razie na DVB-T2 nie przejdzie MUX-L4. Za jego pośrednictwem są emitowane m.in. TVN, Polsat i TV Puls.
więcej
|
Polsat kręci ,,Nasz nowy dom 22", emisja wiosną 2024 roku. Będą zmiany w programie
Wiosną 2024 roku Telewizja Polsat pokaże 22. edycję programu „Nasz nowy dom”. Właśnie trwają zdjęcia do produkcji, cykl będzie prowadzić Elżbieta Romanowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial ,,Dewajtis" hitem TVP1. 800 tys. widzów więcej od ,,Wojennych dziewczyn"
Nadawany w niedzielne wieczory w Jedynce nowy serial kostiumowy „Dewajtis” oglądało średnio 2,47 mln widzów, o 790 tys. osób więcej niż przed rokiem miały „Wojenne dziewczyny 5” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reporter "Wiadomości" rozsyła o sobie informacje: "Sympatyczny prezenter", "Nie zajmowałem się polityką"
Dziennikarz TVP Adam Giza przesłał do portalu Wirtualnemedia.pl komunikat na swój temat. Opowiada w nim o swojej karierze, podkreśla apolityczność. - Nigdy nie zajmowałem się polityką - chorują wszyscy od liderów PO po zwolenników PIS - napisał Giza, który specjalizuje się w tematach medycznych, a kilku miesięcy jest reporterem “Wiadomości” i prowadzi “Panoramę”.
więcej
|
TVP Info będzie przypominać fragmenty ,,Resetu". Codziennie wieczorem
Na antenie TVP Info pojawił się cykl powtórkowy „Reset - krótko”. To fragmenty serialu dokumentalnego autorstwa Michała Rachonia i prof. Sławomira Cenckiewicza, emitowanego premierowo do połowy października.
więcej
|
Prawie milion widzów drugiej serii ,,Polskich biesiad" w TVP2
Drugą odsłonę widowiska „Polskie biesiady” oglądało w Dwójce średnio 954 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa Polsat przerwała emisję ,,Gwiazd kabaretu". Ilu widzów miał progam?
Telewizyjna Czwórka wstrzymała emisję „Gwiazd kabaretu”. Pokazane dotychczas odcinki jedenastego sezonu programu cyklu zgromadziły 529 tys. widzów - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Najlepsze odcinki ,,Przyjaciół" z udziałem Matthew Perry'ego
Zwykle o tej porze roku przypominamy najlepsze halloweenowe odcinki seriali. Jednak z powodu śmierci odtwórcy roli Chandlera Binga, przyglądamy się najciekawszym odcinkom kultowego sitcomu „Przyjaciele”, w których postać grana przez Matthew Perry’ego błyszczała na tle pozostałych bohaterów.
więcej
|
DAZN z prawami do Formuły 1 do 2026 roku
DAZN został wyłącznym posiadaczem praw do transmisji Formuły 1 w Hiszpanii. Zabezpieczył te prawa do 2026 roku. Tym samym prawa do najbardziej prestiżowych wyścigów świata straciła Telefónica.
więcej
|
121 tys. widzów nowego serialu ,,Pomóż mi" w Czwórce
Nadawany w Czwórce nowy serial paradokumentalny „Pomóż mi” oglądało średnio 121 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
547 tys. widzów El Clásico w Eleven Sports 1 i Canal+ Premium
Transmisję meczu pomiędzy FC Barceloną a Realem Madryt na antenie Eleven Sports 1 i Canal+ Premium w zeszłą sobotę oglądało 547 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tylko Gemius złożył ofertę w przetargu TVP
W przetargu Telewizji Polskiej na dostawcę narzędzia do analizy kampanii na rynku reklamy online zgłosiła się tylko jedna firma - Gemius - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix pokazuje zwiastun ,,Informacji zwrotnej"
Serial „Informacja zwrotna”, na podstawie powieści Jakuba Żulczyka, pojawi się na platformie Netflix 15 listopada. Główne role grają Arkadiusz Jakubik i Jakub Sierenberg, reżyserią zajął się Leszek Dawid. Netflix właśnie udostępnił zwiastun serialu.
więcej
|
Telewizja Polska przeprasza uchodźczynię z Czeczenii za spot wymierzony w imigrantów
Na stronie głównej portalu TVP Info pojawiły się przeprosiny od Telewizji Polskiej skierowane do Khedi Alievy - mieszkającej w Trójmieście działaczki pochodzącej z Czeczenii. Jej wizerunek nadawca wykorzystał w klipie krytykującym słowa Pawła Adamowicza o imigrantach.
więcej
|
Nie żyje Cezary Olszewski, zwycięzca ,,Tańca z Gwiazdami"
Zmarł tancerz Cezary Olszewski, który brał udział w trzech edycjach ,,Tańca z Gwiazdami" w TVN, a jedną z nich wygrał w duecie z Magdaleną Walach. Miał 42 lata. więcej
|
Televio wprowadza nowy wygląd odtwarzacza internetowego
Platforma telewizji internetowej wprowadziła kolejną aktualizację w aplikacji dla przeglądarek. Tym razem ulepszono wygląd odtwarzacza internetowego.
więcej
|
Impact'24. Polski kongres o światowym rozmachu Co łączy doskonałego stratega geopolitycznego, eksperta od produktywności, wieloletnią doradczynię prezydenta Baracka Obamy wybitnego dziennikarza i specjalistę w obszarze AI, w tym zastępcę redaktora naczelnego The Economist oraz światowej klasy psychoterapeutkę, specjalistkę w dziedzinie relacji międzyludzkich i autorkę bestsellerów w tym temacie? Wszystkie na osoby będzie można spotkać na żywo, podczas kongresu Impact'24, 15-16 maja w Poznaniu. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OKO Press: żona szefa informacji RMF FM z zatrudnieniem w Orlenie. Stacja: przekazaliśmy sprawę prawnikom
Portal OKO Press w dziennikarskim śledztwie opisuje rzekome związki radia RMF FM z koncernem Orlen. Wskazuje m.in. na prywatną znajomość dziennikarza stacji Krzysztofa Berendy z wiceprezesem koncernu Adamem Burakiem. Portal ujawnił, że żona szefa informacji RMF FM Marka Balawajdera została w ostatnich latach zatrudniona w roli dyrektorki w czeskiej spółce córce Orlenu oraz w radzie nadzorczej spółki skarbu państwa Rosomak SA. W przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl rzecznik Grupy RMF informuje, że publikacja jest analizowana przez prawników stacji. Zarzuty odpiera także Orlen.
więcej
|
|
Dziubka, Mikołajewska, Świerczek i Janczura wśród nominowanych do Nagrody Woyciechowskiego 2023
Dziewięć materiałów dziennikarskich otrzymało nominacje do tegorocznej głównej Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego. Po trzy nominacje przyznano dziennikarzom i twórcom w kategoriach ,,Autor internetowy" oraz ,,Dziennikarz dla planety" (nagroda zostanie przyznana po raz pierwszy). więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy w II i III kwartale, Eska wyprzedziła Radio ZET
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w drugim i trzecim kwartale br. należała do RMF FM. Podium uzupełniają Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Spotlight Agency wyszła ze spółki z Ekipą
Zajmująca się influence marketingiem Spotlight Agency odsprzedała Ekipie Holding 25 proc. udziałów spółki Essa CO, które przejęła zaledwie trzy miesiące temu.
więcej
|
Empik świętuje 75. urodziny
Empik świętuje 75. urodziny i w specjalnej kampanii z tej okazji podkreśla rozwój swojej oferty. Kampania reklamowa obejmuje m.in. telewizję, radio oraz digital.
więcej
|
Omnicom kupuje Flywheel za 900 mln dolarów
Holding reklamowy Omnicom, do którego należą takie agencje, jak DDB czy OMD kupuje od firmy Ascential, organizatora festiwalu reklamowego Cabbes Lions spółkę Flywheel zajmującą się handlem cyfrowym. Wartość transakcji wynosi ok. 900 mln dolarów.
więcej
|
V&P po ponad 30 latach zmienia się w Vision & People
Po 32 latach agencja reklamowa V&P zmienia nazwę na Vision & People. Rebranding ma podkreślać m.in. silniejsze wykorzystanie technologii w ofercie oraz wiąże się ze zmianami w strukturze agencji.
więcej
|
Sklep w ramach promocji zorganizował "kontrolowaną kradzież"
Paryski sklep z artykułami dla biegaczy Distance zorganizował nietypową promocję. Pozwolono na kontrolowane zabranie zakupów do domu bez płacenia, pod warunkiem, że nie dadzą się złapać ochroniarzowi.
więcej
|
Tylko Gemius złożył ofertę w przetargu TVP
W przetargu Telewizji Polskiej na dostawcę narzędzia do analizy kampanii na rynku reklamy online zgłosiła się tylko jedna firma - Gemius - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Verso Media ma zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy
Agencja Verso Media wygrała przetarg Państwowej Inspekcji Pracy i zajmie się kampanią pod hasłem “Legitna praca” w komunikacji miejskiej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Olive media przygotuje kampanię wizerunkową dla Polskiej Organizacji Turystycznej
Agencja Olive Media wygrała przetarg na przeprowadzenie kampanii wizerunkowej Polskiej Organizacji Turystycznej pod hasłem „Poland. More than you expected”. Planowany termin jej realizacji to listopad 2023 r.
więcej
|
Polacy pokochali marki własne, rynek nadal rośnie
Rynek marek własnych w polskiej branży FMCG jest już warty 48 mld zł, a potencjał dalszych wzrostów nadal jest ogromny. W 2025 roku marki własne będą odpowiadały za jedną czwartą wszystkich wydatków polskich gospodarstw domowych na produkty szybkozbywalne – wynika z najnowszego raportu „CPS GfK. Private Brands 2023“.
więcej
|
SW Research: Polscy piłkarze zarabiają najwięcej, siatkarki niedocenione
Polscy piłkarze zarabiają najwięcej, ale ich umiejętności pozostawiają wiele do życzenia. Siatkarki dużo potrafią, ale są najbardziej niedoceniane - tak postrzegani są polscy sportowcy w najnowszym rankingu “Percepcji polskich reprezentacji narodowych” przygotowanym przez agencję badawczą SW Research.
więcej
|
Prince Polo przygotowało mural na 100-lecie fabryki Mondelez w Cieszynie
Z okazji rozpoczęcia jubileuszu fabryki w Cieszynie, na jej najwyższej ścianie powstał specjalny, ponad 12-metrowy mural. Upamiętnia on powstanie zakładu oraz produkowanego tu wafelka Prince Polo. Oficjalne odsłonięcie miało miejsce 30 października br.
więcej
|
Rusza O11E+Edgar
Pracownia koncepcyjna One Eleven formalizuje dotychczasową współpracę ze studiem design EdgarBąk Studio. Działalność rozpoczął nowy podmiot O11E+Edgar.
więcej
|
Reklamodawcy w digitalu stawiają na media społecznościowe kosztem wyszukiwarek
W tym roku o 7 punktów procentowych rdr. spadło wykorzystanie przez reklamodawców kanałów opartych na wyszukiwarkach. Zyskują na tym media społecznościowe, takie jak TikTok i Facebook. Wykorzystanie kanałów afiliacyjnych pozostaje bez większych zmian - wynika z raportu Multichannel Marketing Report 2023 (MMR) przygotowanego przez DataFeedWatch.
więcej
|
Śpiewak chce 500 tys. zł grzywny dla Palikota i Wojewódzkiego za reklamy wódki
Fundacja Jana Śpiewaka będzie stroną w procesie karnym wytoczonym Januszowi Palikotowi, Kubie Wojewódzkiemu i Tomaszowi Czechowskiemu za promowanie mocnego alkoholu w social media. - Będziemy wnioskować o maksymalna karę 500 tysięcy grzywny, przepadek mienia zarobionego na przestępstwie - zapowiada Śpiewak. - Jego argumenty są żadne - uważa Palikot. więcej
|
Mentos partnerem trasy koncertowej zespołu Kacperczyk
Ruszyła współpraca pomiędzy marką Mentos (Perfetti Van Melle Polska) a SBM, w ramach której Mentos został oficjalnym partnerem trasy koncertowej „Trasa Końca Świata” zespołu Kacperczyk. Za kampanię promującą projekt odpowiada agencja Havas Play.
więcej
|
Do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych dołącza VuFinder Studios
Studio wirtualnej produkcji - VuFinder Studios dołącza do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych.
więcej
|
Wystartował nowy luksusowy e-commerce THEGLOOW.COM. Twarzą kampanii Agnieszka Woźniak-Starak W październiku THEGLOOW.COM, nowy sklep online z wyselekcjonowanymi suplementami diety, kosmetykami oraz akcesoriami wellness & spa dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci rozpoczął ogólnopolską kampanię launchującą premierę. materiał reklamowywięcej |
|
|
Tomasz Sakiewicz zapowiada walkę o wolne media. Drożeje prenumerata jego pism
- Zapraszam do walki o wolne media. Bo to jest nasza najważniejsza rubież, od której odbije się wolna Polska - podkreśla Tomasz Sakiewicz, ostrzegając, jak nowa władze będzie chciała przejąć kontrolę także nad przekazem w mediach prywatnych. Równocześnie „Gazeta Polska”, „Gazeta Polska Codziennie” i „Nowe Państwo” promują swoją prenumeratę, która od listopada zdrożeje nawet o ponad 100 proc.
więcej
|
Dziubka, Mikołajewska, Świerczek i Janczura wśród nominowanych do Nagrody Woyciechowskiego 2023
Dziewięć materiałów dziennikarskich otrzymało nominacje do tegorocznej głównej Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego. Po trzy nominacje przyznano dziennikarzom i twórcom w kategoriach ,,Autor internetowy" oraz ,,Dziennikarz dla planety" (nagroda zostanie przyznana po raz pierwszy). więcej
|
|
|
Spotlight Agency wyszła ze spółki z Ekipą
Zajmująca się influence marketingiem Spotlight Agency odsprzedała Ekipie Holding 25 proc. udziałów spółki Essa CO, które przejęła zaledwie trzy miesiące temu.
więcej
|
Facebook i Instagram bez reklam za opłatą. Ile za subskrypcję w Polsce?
Koncern Meta zaprezentował plan subskrypcji Facebooka i Instagrama w krajach Europy. W zamian za miesięczna stałą opłatę od listopada użytkownicy mogliby korzystać z serwisów bez reklam. Subskrypcje w Polsce będą kosztowały nawet kilkadziesiąt złotych miesięcznie.
więcej
|
Krajowy Instytut Mediów z kolejną odsłoną badania założycielskiego. Sprawdził też, jak z internetu korzystają seniorzy
Krajowy Instytut Mediów opublikowano wyniki swojego badania założycielskiego z pierwszej połowy br. Ponadto KIM przeprowadził badanie sprawdzające, jak z internetu korzystają osoby w wieku ponad 50 lat.
więcej
|
Serial ,,Erynie" niebawem pojawi się w ofercie Netfliksa
Serial „Erynie”, który początkowo miał powstać we współpracy Telewizji Polskiej i Netfliksa, a ostatecznie zadebiutował jako samodzielny obraz TVP, w końcu trafi na platformę streamingową. Subskrybenci Netfliksa będą mogli oglądać go od 25 listopada.
więcej
|
Netflix pokazuje zwiastun ,,Informacji zwrotnej"
Serial „Informacja zwrotna”, na podstawie powieści Jakuba Żulczyka, pojawi się na platformie Netflix 15 listopada. Główne role grają Arkadiusz Jakubik i Jakub Sierenberg, reżyserią zajął się Leszek Dawid. Netflix właśnie udostępnił zwiastun serialu.
więcej
|
Reklamodawcy w digitalu stawiają na media społecznościowe kosztem wyszukiwarek
W tym roku o 7 punktów procentowych rdr. spadło wykorzystanie przez reklamodawców kanałów opartych na wyszukiwarkach. Zyskują na tym media społecznościowe, takie jak TikTok i Facebook. Wykorzystanie kanałów afiliacyjnych pozostaje bez większych zmian - wynika z raportu Multichannel Marketing Report 2023 (MMR) przygotowanego przez DataFeedWatch.
więcej
|
Brainly - Sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa Marketerzy na polskim rynku mogą wykorzystywać do komunikacji wiele platform społecznościowych, oferujących duże zasięgi, w tym m.in.: Facebook, Tik Tok, Spotify, Brainly, Snapchat, X i Reddit. Brainly znajduje się w czołówce w kategorii EDUKACJA, jest również wśród liderów rynku pod względem liczby użytkowników na platformie. materiał reklamowywięcej |
|
|