|
|
|
|
|
|
|
TVP pokazuje głównie PiS. Szef KRRiT: Stanowisko nadawcy znajduje uzasadnienie
Członek rady programowej Telewizji Polskiej Krzysztof Luft otrzymał odpowiedź na skargę dotyczącą czasu antenowego poszczególnych partii na antenach TVP. Z dokumentu, do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski usprawiedliwia wysoki udział obozu rządzącego na tle opozycji.
więcej
|
Agnieszka Oszczyk nową prowadzącą ,,Alarm!". Mirosław Rogalski odchodzi z programu
Były wicedyrektor radiowej Trójki Mirosław Rogalski przestał prowadzić reporterski magazyn Alarm!” w TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego miejsce zajęła Agnieszka Oszczyk z TVP Info. “Alarm!” prowadzi teraz na zmianę trójka dziennikarzy - Oszczyk zobaczymy w nowej roli kilka razy w miesiącu.
więcej
|
Znany kabaret został nagle zdjęty z anteny Polsatu. Robert Górski: Jesteśmy zgniecioną kredą w biznesie dla wielorybów
„Kabaret na żywo”, ku zaskoczeniu widzów i jego twórców, niespodziewanie zdjęto z anteny Polsatu. Jego autorzy nie wiedzą, czy powrócą na antenę i nie kryją rozczarowania tym, jak potraktowała ich stacja. - Jeśli chodzi o wizerunek Polsatu i logikę ekonomiczną, nie ma to żadnego sensu. Sądzę, że to efekt wyborów albo biznesów, które prowadzi prezes Zygmunt Solorz z właśnie odchodzącą władzą. Te wszystkie nerwowe, niezborne ruchy są prawdopodobnie podyktowane interesami, o których nie wiemy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Górski, lider Kabaretu Moralnego Niepokoju.
więcej
|
371 tys. widzów oglądało ,,Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej 2" w Polsacie
Drugi sezon programu „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej” oglądało w Polsacie średnio 371 tys. widzów. Cykl względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 188 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PiS i jego sojusznicy zdominowali TVP i Polskie Radio
W trzecim kwartale 2023 roku Telewizja Polska przeznaczyła dla polityków koalicji rządzącej i partii ją popierających w sumie ponad 78 proc. czasu, jaki w ogóle poświęcono politykom na wszystkich antenach. Z kolei w Polskim Radiu dla polityków koalicji przeznaczono 68,5 proc. czasu antenowego, który przysługiwał wszystkim ugrupowaniom. Takie wnioski płyną z kolejnego już zestawienia, przygotowanego przez prof. Tadeusza Kowalskiego z KRRiT.
więcej
|
33 dni monitorowania ,,Wiadomości". Wnioski? ,,Szczucie na Tuska, opozycję i imigrantów"
Ponad miesiąc trwał codzienny monitoring głównego wydania „Wiadomości” TVP, prowadzony przez Towarzystwo Dziennikarskie. W podsumowaniu członkowie organizacji stwierdzają: flagowy magazyn informacyjny publicznego nadawcy przed wyborami skupiał się na „szczuciu na Donalda Tuska i na opozycję”. Nazwisko przewodniczącego Platformy Obywatelskiej padło w „Wiadomościach” 547 razy.
więcej
|
Kolejna nowa osoba w ,,Wiadomościach" TVP
Jako reporterka „Wiadomości” TVP zadebiutowała Joanna Paprocka. To kolejna w ciągu kilku miesięcy nowa osoba w programie.
więcej
|
Orange Polska zyskowniejszy. Ma 1,3 mln klientów światłowodu i 936 tys. klientów usług telewizyjnych
W trzecim kwartale br. grupa Orange Polska przy spadku przychodów o 0,3 proc. do 3,11 mld zł zwiększyła zysk netto ze 193 do 237 mln zł. Telekom przez kwartał zyskał netto 191 tys. obsługiwanych kart SIM. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskania licencji na częstotliwości 5G w paśmie C. To milowy krok w naszej działalności - zapewnia Liudmila Climoc, nowa prezeska firmy.
więcej
|
Specjalna edycja ,,Milionerów" hitem TVN. Finał oglądało 1,5 mln widzów
Pokazane w ostatnich tygodniach specjalne odcinki „Milionerów” obejrzało średnio 1,29 mln widzów. W całym sezonie jesiennym teleturniej śledzi 1,16 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
DAZN z prawami do Serie A do końca sezonu 2028/2029
Serwis streamingowy DAZN i platforma cyfrowa Sky Italia ponownie podzielą się prawami do transmisji meczów Serie A na terenie Włoch. Kluby piłkarskie większością 17 głosów zaakceptowały oferty o łącznej wartości 900 mln euro rocznie. Nowe umowy będą obowiązywać od sezonu do 2024/2025 do końca sezonu 2028/2029.
więcej
|
Monika Andrzejczak prowadzącą ,,Panoramy"
Pogodynka Monika Andrzejczak dołączyła do zespołu „Panoramy” TVP2, gdzie prowadzi wydania poranne.
więcej
|
TVN z akcją społeczną przed startem programu ,,Autentyczni" (wideo)
W związku ze startem programu „Autentyczni” telewizja TVN przygotowała szereg aktywności, mających celu zwiększenie świadomości na temat autyzmu. Jedną z nich jest stworzony w ramach akcji społecznej materiał wideo „Siła w spektrum!"'
więcej
|
Brainly - Sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Marketerzy na polskim rynku mogą wykorzystywać do komunikacji wiele platform społecznościowych, oferujących duże zasięgi, w tym m.in.: Facebook (17 mln), Tik Tok (10,5 mln), Spotify (8,8 mln), Brainly (8 mln), Snapchat (6,1 mln), X (4,6 mln), i Reddit (4,53 mln). Brainly znajduje się w czołówce w kategorii EDUKACJA, jest również wśród liderów rynku pod względem liczby użytkowników na platformie. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Byli i obecni dziennikarze Polskiego Radia apelują: "Nie ma powrotu do starego"
"Apelujemy do przedstawicieli demokratycznej opozycji o samoograniczenie w kwestii kontroli mediów. Dotychczasowe doświadczenie nie pozostawia wątpliwości, że wpływ polityków na media osłabia je i pozbawia wiarygodności" - napisali w oświadczeniu byli i obecni dziennikarze Polskiego Radia. - Jest tu duża grupa publicystów i komentatorów politycznych o bardzo wyrazistych poglądach i służebnej postawie wobec wciąż rządzącej partii, którzy zdecydowanie nie powinni dłużej pracować w mediach publicznych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Dorosz, prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy i Twórców Radia Publicznego, dziennikarz radiowej Trójki.
więcej
|
|
Dziennikarz "Gazety Wyborczej" oskarża RMF FM o sprzyjanie władzy. ,,Uprawia czarny PR"
Dziennikarze Interii, Polsatu czy RMF FM byli w ostatnich latach wstrzymywani i uciszani, żeby nie krytykować obozu rządzącego - ocenił Wojciech Czuchnowski z „Gazety Wyborczej”. - Albo pan Czuchnowski nas nie słucha i nie czyta, albo uprawia czarny PR - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kazimierz Gródek, prezes Grupy RMF.
więcej
|
|
PiS i jego sojusznicy zdominowali TVP i Polskie Radio
W trzecim kwartale 2023 roku Telewizja Polska przeznaczyła dla polityków koalicji rządzącej i partii ją popierających w sumie ponad 78 proc. czasu, jaki w ogóle poświęcono politykom na wszystkich antenach. Z kolei w Polskim Radiu dla polityków koalicji przeznaczono 68,5 proc. czasu antenowego, który przysługiwał wszystkim ugrupowaniom. Takie wnioski płyną z kolejnego już zestawienia, przygotowanego przez prof. Tadeusza Kowalskiego z KRRiT.
więcej
|
|
Radio SuperNova nadaje w Białej Podlaskiej
Radio SuperNova (Grupa Radiowa Time) dostępne jest na falach radiowych m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Toruniu, Szczecinie. W poniedziałek 23 października radio rozszerzyło zasięg o Białą Podlaską, będzie można go słuchać na częstotliwości 95,8 MHz.
więcej
|
|
Aktor Krzysztof Zaleski patronem ulicy w swoim rodzinnym mieście
Zmarły przed 15 laty aktor i reżyser Krzysztof Zaleski będzie patronem ulicy w Świętochłowicach, gdzie się urodził i spędził pierwsze lata życia. Krzysztof zawsze nosił w sercu to miejsce; był wielkim patriotą Śląska, jego dziadek był powstańcem śląskim - mówiła w poniedziałek żona artysty, aktorka Maria Pakulnis. więcej
|
|
33 proc. udziału RMF FM w Krakowie w II i III kwartale, RMF MAXX awansowało na podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w drugim kwartale br. należała do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i RMF MAXX - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio ZET ze studiem dla dzieci w miniciti w Warszawie
Rusza studio Radia ZET (Grupa Eurozet) dla dzieci, które znajduje się w miasteczku edukacyjnym miniciti w Warszawie. Już od 3 listopada br. młodzi uczniowie będą mogli poznać realia pracy radiowców i wcielić się w ich role. To pierwsze takie miejsce dla dzieci w Polsce zainicjowane przez Fundację Miasto Dzieci.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Totalizator Sportowy wybiera agencje mediowe
Totalizator Sportowy jest w trakcie przetargu na planowanie i zakup mediów. Obsługi klienta bronią Starcom (Publicis Groupe) i Sigma Bis (wspólna agencja Orlenu i PZU).
więcej
|
GroupM największą grupą mediową w Polsce według COMvergence
GroupM, inwestycyjno-technologiczna platforma agencji Wavemaker, EssenceMediacom i Mindshare (WPP), jest największą – pod względem obrotów - grupą mediową w Polsce za 2022 rok - wynika z zestawienia COMvergence.
więcej
|
Artur Jabłoński i Agata Banaszkiewicz otwierają agencję doradczą Suasio
Wystartowała nowa firma doradcza - Suasio, założona przez Artura Jabłońskiego i Agatę Banaszkiewicz, właścicieli digitalk.
więcej
|
Lidl wybiera agencję reklamową
Sieć sklepów Lidl Polska prowadzi przetarg na wybór agencji reklamowej, z którą ma pracować projektowo. Stałą obsługą reklamową sieci dyskontów zajmuje się od kilkunastu lat GPD Agency.
więcej
|
Ponad 110 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach"
Ponad 110 tys. zł trzeba zapłacić w listopadzie za 30-sek. spoty emitowane m.in. przy “Wydarzeniach” i w paśmie kabaretowym emitowanym w niedzielne wieczory w Polsacie.
więcej
|
Starcom ma nowe pozycjonowanie
Należąca do Publicis Groupe agencja Starcom, wprowadziła nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Move People. Move Business”.
więcej
|
Gap nawiązuje do swojego dziedzictwa w ramach świątecznej kampanii ,,Gifted"
Marka odzieżowa Gap rozpoczęła globalnie świąteczną kampanię marketingową skupioną wokół wyrażania siebie i tematów związanych ze słowem „utalentowany” . W jej ramach nawiązano współpracę z wieloma znanymi osobami, wśród których są Jayem Shetty i jego żoną Radhi Devlukia-Shetty.
więcej
|
Sigma Bis wśród walczących o obsługę mediową Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metreopolii
W odpowiedzi na przetarg dotyczący obsługi mediowej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metreopolii wpłynęło 6 ofert - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożył je m.in. Pimedia, Mastermind Media i Sigma Bis (wspólna agencja mediowa Orlenu i PZU).
więcej
|
Grupa Havas z wyższym zyskiem we wszystkich regionach
Holding reklamowy Havas zwiększył przychody netto w III kwartale br. o 2,1 proc., do 654 mln dolarów, a po trzech kwartałach wzrósł organicznie o 4,3 proc. Firma odnotowała wzrost we wszystkich regionach na świecie, w których prowadzi działalność.
więcej
|
,,Spokojnie i wygodnie" hasłem kampanii pożyczki gotówkowej w PKO Banku Polskim
„Spokojnie i wygodnie. Twoja pierwsza pożyczka na małe i większe potrzeby" – to hasło nowej kampanii pożyczki gotówkowej PKO Banku Polskiego. Działania zaplanowano do grudnia.
więcej
|
TVN z akcją społeczną przed startem programu ,,Autentyczni" (wideo)
W związku ze startem programu „Autentyczni” telewizja TVN przygotowała szereg aktywności, mających celu zwiększenie świadomości na temat autyzmu. Jedną z nich jest stworzony w ramach akcji społecznej materiał wideo „Siła w spektrum!"'
więcej
|
Sylwia Kaska szefową grupy roboczej mobile w IAB Polska
Sylwia Kaska, head of sales w firmie technologicznej Proxi.cloud, została szefową grupy roboczej mobile w IAB Polska.
więcej
|
Kompania Piwowarska zachęca do zwrotu buetelek po piwie
Kompania Piwowarska, właściciel takich marek piwa jak Tyskie, Lech ruszyła z nową edycją akcji edukacyjnej #Efekt1butelki dotyczącej zwracania szklanych butelek wielokrotnego użytku.
więcej
|
Alior Bank rusza z kampanią dla klientów biznesowych
W Alior Banku wystartowała kampania marketingowa, która promuje benefity iKonta Biznes z kartą z Plusem dla jednoosobowych działalności gospodarczych.
więcej
|
IAA Polska przygotowało grę edukacyjną o świecie reklamy "Misja Kapibara"
„Misja Kapibarę" to gra edukacyjna w formie podcastu, skierowana do uczniów szkół podstawowych, którą pro bono przygotowali uczestnicy pierwszej edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds - Anna Kuropatwa, Olga Barańska, Michał Bielecki, Radek Wierzbiński i Maciej Osajda.
więcej
|
Wystartował nowy luksusowy e-commerce THEGLOOW.COM. Twarzą kampanii Agnieszka Woźniak-Starak W październiku THEGLOOW.COM, nowy sklep online z wyselekcjonowanymi suplementami diety, kosmetykami oraz akcesoriami wellness & spa dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci rozpoczął ogólnopolską kampanię launchującą premierę. materiał reklamowywięcej |
|
|
Tygodnik ,,Nie" będzie dalej się ukazywał
Tygodnik „Nie” (Urma) w dalszym ciągu będzie wydawany bez zmian. Niedawno zmarła właścicielka wydawnictwa Małgorzata Daniszewska, wdowa po Jerzym Urbanie, twórcy i wieloletnim redaktorze naczelnym tytułu.
więcej
|
Sprzedano milion książek Szczepana Twardocha
Łączny nakład sprzedanych książek Szczepana Twardocha przekroczył milion egzemplarzy. To niezbity dowód, że śląski pisarz należy nie tylko do najważniejszych i najbardziej cenionych prozaików, ale też do grona najpopularniejszych pisarzy współczesnych – podaje Wydawnictwo Literackie.
więcej
|
Nie żyje była naczelna ,,Encyklopedii PWN"
W niedzielę w wieku 86 lat zmarła historyk i publicystka Barbara Petrozolin-Skowrońska. W latach 90. była redaktorką naczelną „Encyklopedii PWN”, współpracowała z tytułami prasowymi i Polskim Radiem.
więcej
|
Dwie irańskie dziennikarki skazano na karę więzienia za "spisek wymierzony w bezpieczeństwo państwa"
Dwie irańskie dziennikarki, które opisywały historię Mahsy Amini, skazano na karę więzienia za "kolaborację z USA i spisek wymierzony w bezpieczeństwo państwa". Śmierć Amini po jej aresztowaniu przez policję moralności wywołała w 2022 roku falę społecznych protestów.
więcej
|
|
|
Viaplay Group zwolniła jedną trzecią pracowników. Dostanie zastrzyk gotówki?
Od lipca Viaplay Group zmniejszyła zatrudnienie o ponad 30 proc. Firma przekłada o ponad miesiąc publikację swoich wyników finansowych z trzeciego kwartału, tłumacząc to rozmowami dotyczącymi dokapitalizowania oraz sprzedaży części aktywów.
więcej
|
Znika polska wersji katolickiego portalu. Zabrakło pieniędzy
Po siedmiu latach istnienia znika polska wersja katolickiego portalu Aleteia. Powodem jest brak pieniędzy. Polska wersja była jedną z kilku, ukazujących się w różnych krajach świata.
więcej
|
Orange Polska zyskowniejszy. Ma 1,3 mln klientów światłowodu i 936 tys. klientów usług telewizyjnych
W trzecim kwartale br. grupa Orange Polska przy spadku przychodów o 0,3 proc. do 3,11 mld zł zwiększyła zysk netto ze 193 do 237 mln zł. Telekom przez kwartał zyskał netto 191 tys. obsługiwanych kart SIM. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskania licencji na częstotliwości 5G w paśmie C. To milowy krok w naszej działalności - zapewnia Liudmila Climoc, nowa prezeska firmy.
więcej
|
Polacy kochają oglądać rodzime produkcje na Netfliksie. Hitem ciągle "Wiedźmin"
Trzeci sezon "Wiedźmina" był najchętniej oglądanym tytułem na Netfliksie w trzecim kwartale roku - wynika z danych PlumResearch. Debiutujący pod koniec września "Znachor" nie znalazł się w zbiorczej topce filmów i seriali, ale zajął trzecią pozycję w rankingu filmowym.
więcej
|
Marcin Ciec?wierz na czele spółki z Grupy Allegro
Marcin Ciećwierz, twórca i założyciel OpenNet, obejmuje stanowisko prezesa zarządu spółki, która od trzech lat jest częścią Grupy Allegro.
więcej
|
Friz najpopularniejszym polskim youtuberem. Wyprzedził Blowka
Karol Wiśniewski, lepiej znany jako Friz, został najpopularniejszym polskim youtuberem pod względem liczby subskrybentów. Jako drugi po Blowku przekroczył poziom 5 mln.
więcej
|
Z Kanału Sportowego znika program piłkarski dziennikarzy Weszło
Po tym jak z Kanałem Sportowym pożegnał się Krzysztof Stanowski, z ramówki znika cotygodniowy program „Weszłopolscy” tworzony przez dziennikarzy należącego do Stanowskiego serwisu Weszło. W zamian będzie można oglądać „Ligę pl”.
więcej
|
Brainly - Sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Marketerzy na polskim rynku mogą wykorzystywać do komunikacji wiele platform społecznościowych, oferujących duże zasięgi, w tym m.in.: Facebook (17 mln), Tik Tok (10,5 mln), Spotify (8,8 mln), Brainly (8 mln), Snapchat (6,1 mln), X (4,6 mln), i Reddit (4,53 mln). Brainly znajduje się w czołówce w kategorii EDUKACJA, jest również wśród liderów rynku pod względem liczby użytkowników na platformie. materiał reklamowywięcej |
|
|
Heima PR z nowym działem komunikacji zaangażowanej społecznie
Agencja Heima PR uruchamia nowy dział CareComm, który zajmie się całościową obsługą komunikacyjną kampanii społecznych, programów edukacyjnych, konsultacji społecznych oraz fundacji i prowadzonych przez nie projektów. Pokierują nim właścicielka agencji Monika Majcher i Joanna Stawicka-Zarzecka, communication managerka.
więcej
|
|
|