Trwa kampania reklamowa usługi zakupów z szybką dostawą Żabka Jush. Realizację przygotowała agencja Publicis Worldwide.
Idea kreatywna kampanii, podsumowana hasłem „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”, opiera się na przedstawieniu dwóch typów zakupów, a tym samym – dwóch funkcjonalności aplikacji Żabka Jush. Oprócz dotychczasowej usługi szybkich zakupów Jush (z dostawą nawet w 15 minut), klienci mogą skorzystać z oferty delio supermarket online.
Żabka Jush się reklamuje
Kampania obejmuje spoty video 30-sekundowe, 15-sekundowe, 6-sekundowe na YouTube oraz kanały social media, niestandardowe nośniki DOOH, takie jak Warsaw Spire i Tauron Arena, radio oraz szereg kreacji OOH, w tym formaty niestandardowe dopasowane kontekstowo do różnych nośników: tramwaj, busbacki, rowery miejskie oraz schody ruchome w Metrze Centrum.
Agencja Publicis Worldwide Poland jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej Żabka Jush: strategię, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich assetów.
Za strategiczne planowanie oraz zakup mediów odpowiada Zenith, również należący do Publicis Groupe. Reżyserem spotu jest Łukasz Zabłocki. Producentem – Graffiti Films. Za postprodukcję odpowiada Xantus.