Reklama 2024-05-16
12

Ważna menadżerka odeszła z TVN Warner Bros. Discovery

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Katarzyna Johansson, dyrektorka zespołu mediów, rozstała się z TVN Warner Bros. Discovery. 

Katarzyna Johansson z TVN Warner Bros. Discovery związana była od lutego 2016 roku. Kierowała pracami redakcji rozrywkowej social mediów, odpowiadała też za budżet marketingowy. Sprawowała także nadzór nad zespołem zajmującym się komunikacją mediową i marketingowymi akcjami niestandardowymi, głównie influencer marketingiem.

Zobacz: „Dzień dobry TVN” znów wygrało z „Pytaniem na śniadanie”

Menadżerka ogłosiła w mediach społecznościowych, że skupi się na rozwoju własnej działalności. “Moja firma będzie skupiała się na dostarczaniu wysokiej jakości usług konsultingowych w zakresie strategii biznesu, komunikacji marki, optymalizacji mediów i transformacji zespołów” - czytamy we wpisie Johansson 

Doświadczenie zawodowe gromadziła w dziale marketingu brokera reklamowego Atmedia, który już wycofał się z polskiego rynku. Była także dyrektorem sprzedaży i marketingu w Agora Internet Artists. Pracowała w agencji mediowej OMD Poland jako group account director. Absolwentka Uczelni Łazarskiego. 

 

Autor: jd

Więcej informacji: TVN, Katarzyna Johansson

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (12) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas