Cena egzemplarzowa wszystkich wydań „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) wzrosła o 20 groszy.
Wydanie „Super Expressu” w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i sobotnio-niedzielne zdrożało z 3,10 do 3,30 zł, zaś piątkowe - z 3,60 do 3,80 zł.
Poprzednią podwyżkę cen dziennika, o 20-41 groszy, wprowadzono w listopadzie ub.r., a wcześniejszą w połowie ub.r. Od kilku lat ceny gazet i czasopism są podnoszone regularnie, m.in. w związku ze wzrostem cen papieru i prądu.
CZYTAJ TEŻ: Wydawca „Super Expressu” z nowym prezesem. Katarzyna Białek żegna się z ZPR Media po 27 latach
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w drugim kwartale 2024 roku średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” zmalała rok do roku o 6,28 proc. do 65 322 egz.
Firma Time, która oprócz „Super Expressu” wydaje kilka czasopism i sprzedaje ofertę reklamową stacji z Grupy Radiowej Time, w 2023 r. zwiększyła przychody o 6,8 proc. do 312,92 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 16,87 do 21,69 mln zł.