W niektórych kanałach tematycznych Canal+Polska zaczęto emitować dodatkowe bloki reklamowe, w trakcie trwania programów.
Do tej pory w stacjach tematycznych Canal+Polska reklamy emitowano w blokach między programami. Teraz wprowadzono dodatkowy blok programowy, który pojawia się w trakcie emisji wybranych programów.
W ostatnim czasie takie dodatkowe przerwy reklamowe pojawiły się m.in. w Canal+ Domo w programie “Gardener's World” czy w Canal+ 360.
Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+Polska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl wyjaśnił, że wprowadzono jeden blok reklamowy przy programach trwających dłużej niż 40 minut.
- W programach, które są emitowanane na wybranych kanałach tematycznych dostępnych w pakietach podstawowych, tj. Canal+ 360, Canal+ Kuchnia, Canal+ DOMO, Planete+ i Ale kino+ - poinformował.
Zaznaczył, że wspomniany blok reklamowy nie pojawia się w kanałach dostępnych w pakietach premium.
Sprzedażą czasu reklamowego w stacjach należących do Canal+Polska zajmuje się biuro reklamy Polsat Media.