Hitman: Absolution
2011-12-12 11:43:10 - piorun
www.3dtotal.com/index_news_detailed.php?id=9739&type=2#.TuXYOJeolI5
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Hitman: Absolution
2011-12-12 21:29:13 - venioo@interia.pl
> Trailer nowego Hitmana :>
>
> www.3dtotal.com/index_news_detailed.php?id=9739&type=2#.TuXYOJeolI5
zapowiada sie dobrze jak zawsze
--
venioo
GG:198909
Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG
otomoto.pl/audi-100-2-3-aar-lpg-black-edition-C22030581.html
Re: Hitman: Absolution
2011-12-12 22:17:40 - Saiko Kila
> Trailer nowego Hitmana :>
>
> www.3dtotal.com/index_news_detailed.php?id=9739&type=2#.TuXYOJeolI5
Trochę brzydkawa grafika jak na rok 2012 :(
Na podstawie filmiku nie można też nic powiedzieć o mechanice.
--
Saiko Kila
The grindstone, the knives, the nails, the tearing, the biting... so...
so satisfying!
Re: Hitman: Absolution
2011-12-12 22:46:20 - Mateusz Ludwin
>> www.3dtotal.com/index_news_detailed.php?id=9739&type=2#.TuXYOJeolI5
>
> Trochę brzydkawa grafika jak na rok 2012 :(
>
> Na podstawie filmiku nie można też nic powiedzieć o mechanice.
I nie wiadomo, czy będzie misja z dużą ilością naraz cywilów.
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Hitman: Absolution
2011-12-12 22:51:35 - piorun
użytkownik *Mateusz Ludwin* napisał:
> Rzecze Saiko Kila:
>
>>> www.3dtotal.com/index_news_detailed.php?id=9739&type=2#.TuXYOJeolI5
>>
>> Trochę brzydkawa grafika jak na rok 2012 :(
>>
>> Na podstawie filmiku nie można też nic powiedzieć o mechanice.
>
> I nie wiadomo, czy będzie misja z dużą ilością naraz cywilów.
No, bo to podstawa w sumie. Wiadomo, że trailer raczej jako ciekawostka, bo
i tak, do czasu jakiegoś gameplaya, nie będzie nic sensownego wiadomo.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Hitman: Absolution
2011-12-12 23:13:44 - Saiko Kila
>>>> www.3dtotal.com/index_news_detailed.php?id=9739&type=2#.TuXYOJeolI5
>>>
>>> Trochę brzydkawa grafika jak na rok 2012 :(
>>>
>>> Na podstawie filmiku nie można też nic powiedzieć o mechanice.
>>
>> I nie wiadomo, czy będzie misja z dużą ilością naraz cywilów.
>
> No, bo to podstawa w sumie.
A w poprzednich hitmanach dało się strzelać z dwóch broni w dwa różne
cele? Ciekawe czy się tutaj da. A mogliby zrobić jak w Alpha Protocol,
że się da z jednej broni w kilku naraz :)
> Wiadomo, że trailer raczej jako ciekawostka, bo
> i tak, do czasu jakiegoś gameplaya, nie będzie nic sensownego wiadomo.
Ja nie jestem psychopatą, ale jak się przestrzeliwuję przez ludka, to
chcę, żeby mu krew zostawała na koszuli. I potem tak poetycznie kapała,
tak?
--
Saiko Kila
I dream of a beautiful and gentle world, a world in which young girls
can skip through dark forests without fear of being attacked by Big Bad
Wolves.
Re: Hitman: Absolution
2011-12-13 19:04:45 - kszyhu fr@ckowiak
> Dnia 2011-12-12 22:46:20 w wiadomości
>
> użytkownik *Mateusz Ludwin* napisał:
>> Rzecze Saiko Kila:
>>
>>>> www.3dtotal.com/index_news_detailed.php?id=9739&type=2#.TuXYOJeolI5
>>>
>>> Trochę brzydkawa grafika jak na rok 2012 :(
>>>
>>> Na podstawie filmiku nie można też nic powiedzieć o mechanice.
>>
>> I nie wiadomo, czy będzie misja z dużą ilością naraz cywilów.
>
> No, bo to podstawa w sumie. Wiadomo, że trailer raczej jako ciekawostka,
> bo
> i tak, do czasu jakiegoś gameplaya, nie będzie nic sensownego wiadomo.
Ale przecież już jest:
www.youtube.com/watch?v=AL3DMJlpowM&feature=watch_response
- 15 minut z gry
pzdr
k
--
This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon
Re: Hitman: Absolution
2011-12-13 23:25:37 - piorun
użytkownik *kszyhu fr@ckowiak* napisał:
> Ale przecież już jest:
> www.youtube.com/watch?v=AL3DMJlpowM&feature=watch_response
> - 15 minut z gry
O, no to miło. Obejrzałem i niby podobnie, ale inaczej. Trochę z tym
wallhackiem to dziwnie wygląda, ale się zobaczy jak w praktyce to będzie.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Hitman: Absolution
2011-12-15 18:00:48 - Cezar Matkowski
Użytkownik piorun
news:s1n4mo5hsbsh$.dlg@gangrel.3d.pl...
> O, no to miło. Obejrzałem i niby podobnie, ale inaczej. Trochę z tym
> wallhackiem to dziwnie wygląda, ale się zobaczy jak w praktyce to
> będzie.
W sumie taki wallhack ma większy sens niż automagiczna mapa, na której
widać, gdzie stoją i w którą stronę są obróceni strażnicy trzy piętra
wyżej. Więc dla mnie to zmiana na plus (sterowanie na słuch jest
trochę krzywe, bo opiera się o zmysły gracza).
Poza tym, to jest Hitman. 'nuff said.
Pozdrawiam
Re: Hitman: Absolution
2011-12-15 18:48:54 - piorun
użytkownik *Cezar Matkowski* napisał:
> Użytkownik piorun
> news:s1n4mo5hsbsh$.dlg@gangrel.3d.pl...
>> O, no to miło. Obejrzałem i niby podobnie, ale inaczej. Trochę z tym
>> wallhackiem to dziwnie wygląda, ale się zobaczy jak w praktyce to
>> będzie.
>
> W sumie taki wallhack ma większy sens niż automagiczna mapa, na której
> widać, gdzie stoją i w którą stronę są obróceni strażnicy trzy piętra
> wyżej. Więc dla mnie to zmiana na plus (sterowanie na słuch jest
> trochę krzywe, bo opiera się o zmysły gracza).
No właśnie dlatego tego nie neguję za samą zmianę. Trudno powiedzieć jak
się sprawdzi i tyle. Choć akurat z wrogami na mapie do AFAIR na najwyższym
poziomie nie było nikogo oznaczonego.
> Poza tym, to jest Hitman. 'nuff said.
I i graficznie też się mnie podobuje. Pełno jakichś szczegółów, śmieci etc.
No i te rozmowy też całkiem nieźle wyszły. Zobaczymy jak będzie :>
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl