Might & Magic: Heroes VI

MrJiNks Data ostatniej zmiany: 2011-10-25 13:51:16

Might & Magic: Heroes VI

2011-10-21 22:15:02 - MrJiNks

Czy ktoś gra?

Jak gra to jak kampania druga od lewej, nekromantów?
Trudność przesadzona, czy ja w następnej gierce znowu dupa (grałem
zaciekle w cz. 2 i 3 heroes, troche w 4, 5 nie widziałem).

JiNx




Re: Might & Magic: Heroes VI

2011-10-21 23:08:20 - Jarek Krupa

MrJiNks nagryzmolil(a):

> Subject: Might & Magic: Heroes VI
>
> Czy ktoś gra?

Ano gra lub gral, bo ta pozycja za duzo czasu pozera ;)

> Jak gra to jak kampania druga od lewej, nekromantów?
> Trudność przesadzona, czy ja w następnej gierce znowu dupa (grałem
> zaciekle w cz. 2 i 3 heroes, troche w 4, 5 nie widziałem).


Nie jest to takie trudne - szybko trzeba isc do przodu, da sie 2 lub 3
oddzialy skaptowac przed pajeczyca + warto wskrzeszac duchami/bohaterem ilu
sie tylko da. Po pierwszej bitce na wyspach juz latwiej, choc ostatnia
walka troche wymaga wysilku :)

--
Jarek



Re: Might & Magic: Heroes VI

2011-10-22 16:24:17 - yamma

MrJiNks wrote:
> Czy ktoś gra?

Ja ściągnąłem demo, zainstalowałem, odpaliłem, dostałem komunikatem, coś w
stylu no video card found, wyjebałem z dysku i właśnie o niej zapomniałem.
yamma




Re: Might & Magic: Heroes VI

2011-10-22 18:03:47 - leon

Dnia 21-10-2011 o 22:15:02 MrJiNks napisał(a):

> Czy ktoś gra?
>
> Jak gra to jak kampania druga od lewej, nekromantów?
> Trudność przesadzona, czy ja w następnej gierce znowu dupa (grałem
> zaciekle w cz. 2 i 3 heroes, troche w 4, 5 nie widziałem).

Na normalu dosyć łatwa. \Choć fabularnie jestem mile zaskoczony to jednak
bardzo nuży powtarzalność bitew. - Jest ich za dużo


leon
--
Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhołowia -
Lem



Re: Might & Magic: Heroes VI

2011-10-23 00:42:19 - Tiber

Silly, silly leon nabazgrału:

> Choć fabularnie jestem mile zaskoczony

Rozwiniesz?

--
Tiber
judelawfan@gmail.com
We should build an Intel processor
out of penguins. (Discordian Quotes)




Re: Might & Magic: Heroes VI

2011-10-23 20:01:46 - leon

Dnia 23-10-2011 o 00:42:19 Tiber napisał(a):

> Silly, silly leon nabazgrału:
>
>> Choć fabularnie jestem mile zaskoczony
>
> Rozwiniesz?

Niech no pomyślę. Postacie nie są drętwe jak się spodziewałem. Częste
wstawki dialogowe.
Na razie nie jest na siłę przedłużane jak w dodatkach H5
Necromantka to takie dziecko które musi dorosnąć. Postacie
poboczne np Kraal w prologu czy Ludmiła oraz Miranda świetnie dobrane.
Dalej nie doszedłem więc nie wiem jak inne postacie.

leon
--
Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhołowia -
Lem



Re: Might & Magic: Heroes VI

2011-10-24 10:53:03 - Jader

W dniu 10/22/2011 06:03 PM, leon pisze:
> bardzo nuży powtarzalność bitew. - Jest ich za dużo

Prawda to. Nawet nie chodzi o to, że jest ich dużo, ale że są
powtarzalne do strasznego bólu. Ja nawet rozumiem, że mogę spotkać 15
razy ten sam zestaw przeciwników, ale dlaczego oni za każdym razem muszą
wykonywać dokładnie te same ruchy z dokładnością do jednego pola :/ Noż,
k..., mogliby jakiś maleńki chociaż element losowości temu AI dać.

Poza tym polonizacja jak zwykle denna. Głosy na ogół infantylne,
intonacja zdań często nie pasuje do treści. Zgrzyt, zgrzyt.
Najszczęśliwszy jestem, kiedy przemawia kruk.

Grafika jednostek, z kolei, jak zwykle przepiękna. Za to miasta
kiepskawe. Często budowałem sobie coś, żeby zobaczyć jak mi wyrasta
miasto, a tutaj... Trochę szkoda.

Brakuje mi też odwiedzania miast i miejsc w celu nauki czarów. Żadnych
teraz niespodzianek w rozwoju bohatera nie ma.

Automagiczna możliwość rekrutowania wszystkich wyprodukowanych jednostek
w jednym miejscu pewnie niektórym się spodoba, ale IMO za bardzo
odkomplikowuje rozgrywkę.

Co tu jeszcze... Tury jakieś takie. Chyba ostatnio już nie było podziału
na tury, tylko inicjatywa jednostek się liczyła. IMO to było fajne
rozwiązanie, z którego zrezygnowano. Ale może mi się z czymś innym pomyliło.

Jader



Re: Might & Magic: Heroes VI

2011-10-24 12:17:42 - kamil

On 24/10/2011 09:53, Jader wrote:
> W dniu 10/22/2011 06:03 PM, leon pisze:
>> bardzo nuży powtarzalność bitew. - Jest ich za dużo
>
> Prawda to. Nawet nie chodzi o to, że jest ich dużo, ale że są
> powtarzalne do strasznego bólu. Ja nawet rozumiem, że mogę spotkać 15
> razy ten sam zestaw przeciwników, ale dlaczego oni za każdym razem muszą
> wykonywać dokładnie te same ruchy z dokładnością do jednego pola :/ Noż,
> k..., mogliby jakiś maleńki chociaż element losowości temu AI dać.

Mówisz, że to nie tylko w demo tak wygląda? :(

> Grafika jednostek, z kolei, jak zwykle przepiękna. Za to miasta
> kiepskawe. Często budowałem sobie coś, żeby zobaczyć jak mi wyrasta
> miasto, a tutaj... Trochę szkoda.
>
> Brakuje mi też odwiedzania miast i miejsc w celu nauki czarów. Żadnych
> teraz niespodzianek w rozwoju bohatera nie ma.

Co do wycięcia widoku miast zgadzam się, przecież to był jeden z
najbardziej charakterystycznych elementów w całej serii. Dodam do tego
jeszcze nowe targowisko, z 5 minut zajęło mi połapanie się w handlu
surowcami, robili to chyba w sobotę rano na ciężkim kacu.

> Automagiczna możliwość rekrutowania wszystkich wyprodukowanych jednostek
> w jednym miejscu pewnie niektórym się spodoba, ale IMO za bardzo
> odkomplikowuje rozgrywkę.

Z jednej strony wygoda, nie trzeba wreszcie biegać 10 minut po dużej
mapie w tę i z powrotem po jakiegoś smoka, ale z drugiej kompletnie
nielogiczne.





--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Might & Magic: Heroes VI

2011-10-24 16:29:28 - shivar

Jader napisał(a):

> W dniu 10/22/2011 06:03 PM, leon pisze:
> > bardzo nuży powtarzalność bitew. - Jest ich za dużo
>
> Prawda to. Nawet nie chodzi o to, że jest ich dużo, ale że są
> powtarzalne do strasznego bólu. Ja nawet rozumiem, że mogę spotkać 15
> razy ten sam zestaw przeciwników, ale dlaczego oni za każdym razem muszą
> wykonywać dokładnie te same ruchy z dokładnością do jednego pola

najdziwniejsze jest to, ze jednak ludzie chca jeszcze w to grac, zagralem pare
bitew i ten prymitywizm rozgrywki jest porazajacy, stwierdzilem ze targetem
dla tej gry na dzien dzisiejszy sa 7-9 latkowie i ta grafika rodem z Warcrafta
III, zupelnie nie pasuje do tego typu gry, interfejs skopany, ledwo mozna tam
co znalezc, dyskusje miedzy bohaterami infantylne, przynajmniej prolog.
Ale za to podczas testowania szostki zachcialo mi sie odswiezyc imho najlepsza
czesc - czworke. Nie ma porownania, tam kazda bitwa jest inna, kazda mozna
poprowadzic inaczej, nie ma niepotrzebnych wodotryskow, watki fabularne sa
bardzo zgrabnie poprowadzone, sporo w nich jest specyficznego humoru,
grywalnosc miodzio...

Wg. mnie klan zatwardzialych wielbicieli trojki zabija rozwoj tej gry,
Cywilizacja moze sie rozwijac z kazda nastepna odslona, a Herolsi stoja w
miejscu, tylko dodaja nowe wodotryski...




--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: Might & Magic: Heroes VI

2011-10-31 01:52:20 - Doomin

W dniu 2011-10-24 16:29, shivar pisze:
> Jader napisał(a):
i ta grafika rodem z Warcrafta
> III

Ta, obrot kamery dokladnie tak jak tam, ale co do grafiki
to jednak pierwszy Heroes ktorego odbieram prawie tak pozytywnie
jak dwojke (choc wplyw na to moze tez miec beznadziejna graficznie
piatka...).



Re: Might & Magic: Heroes VI

2011-10-31 02:00:42 - Doomin

> Ale za to podczas testowania szostki zachcialo mi sie odswiezyc imho najlepsza
> czesc - czworke. Nie ma porownania, tam kazda bitwa jest inna, kazda mozna
> poprowadzic inaczej, nie ma niepotrzebnych wodotryskow, watki fabularne sa
> bardzo zgrabnie poprowadzone, sporo w nich jest specyficznego humoru,
> grywalnosc miodzio...

Wlasnie, ludzie strasznie narzekali, gdy ona wyszla, tez mi sie chocby
grafa niektorych jednostek beznadziejna wydala naowczas, rozwiazania
gameplayu takze - ale po latach nie mam pojecia o co chodzilo
marudzacym. Sam 'klimat' jest lepszy niz w poprzedniczce, nawet
gdy ma sie mody hires...



Re: Might & Magic: Heroes VI

2011-10-24 22:35:55 - SirMike

On 2011-10-24 10:53, Jader wrote:
> Poza tym polonizacja jak zwykle denna.

Jak zwykle, czyli? Zjebali tłumaczenie? Dubbing?
Wszystkie polonizacje gier są z definicji spieprzone?

> Głosy na ogół infantylne,
> intonacja zdań często nie pasuje do treści. Zgrzyt, zgrzyt.
> Najszczęśliwszy jestem, kiedy przemawia kruk.

Bluźnisz. Mam wrażenie, że narzekasz dla samego narzekania bo tak się
utarło :) Zbyt mocno uogólniasz. Głosy są o niebo lepsze niż w H5. Intro
świetne, głosy w większości dobrane odpowiednio (szczególnie dobrze
wyszły orki). Same rozmowy też nie dają po uszach.

A jeśli coś jest drętwe to na pewno nie jest bardziej drętwe od
angielskiego odpowiednika.

--
SirMike
dubscore.pl



Re: Might & Magic: Heroes VI

2011-10-25 09:34:52 - Jader

W dniu 10/24/2011 10:35 PM, SirMike pisze:
>
> Jak zwykle, czyli? Zjebali tłumaczenie? Dubbing?

Napisałem przecież poniżej.

>> Głosy na ogół infantylne,
>> intonacja zdań często nie pasuje do treści. Zgrzyt, zgrzyt.
>> Najszczęśliwszy jestem, kiedy przemawia kruk.
> Bluźnisz. Mam wrażenie, że narzekasz dla samego narzekania bo tak się
> utarło :) Zbyt mocno uogólniasz. Głosy są o niebo lepsze niż w H5. Intro

Nie pamiętam jakie były w H5. Wystarczy jednak obejrzeć pierwszy lepszy
film na poziomie nieco lepszym niż telenowela, żeby mieć jakie takie
pojęcia jak powinna wyglądać gra aktorska na przyzwoitym poziomie.

> świetne, głosy w większości dobrane odpowiednio (szczególnie dobrze
> wyszły orki). Same rozmowy też nie dają po uszach.

Mi dają.

> A jeśli coś jest drętwe to na pewno nie jest bardziej drętwe od
> angielskiego odpowiednika.

A co mnie obchodzi angielska wersja, piszę o polskiej.

Jader



Re: Might & Magic: Heroes VI

2011-10-25 13:51:16 - Cezar Matkowski


Użytkownik SirMike napisał w wiadomości
news:j84i78$tco$1@news.dialog.net.pl...
> Bluźnisz. Mam wrażenie, że narzekasz dla samego narzekania bo tak
> się utarło :) Zbyt mocno uogólniasz. Głosy są o niebo lepsze niż w
> H5.

Nie żeby w innych częściach nie były infantylne :8]

> A jeśli coś jest drętwe to na pewno nie jest bardziej drętwe od
> angielskiego odpowiednika.

Oj, w niektórych miejscach z nazwami jednostek zdecydowanie
przekombinowali. Przy czym właśnie przekombinowali, nie popełnili
poważne błędy, więc to kwestia bardziej estetyczna niż merytoryczna.

Pozdrawiam




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS