Po raz drugi komunikacja PR dla największego charytatywnego biegu na świecie- Wings for Life World Run, została powierzona Public Dialog. Wydarzenie odbędzie 3 maja 2015 roku, w 35 miastach, na 6 kontynentach. Podobnie, jak w zeszłorocznej edycji, w Polsce na trasę biegu wybrano Poznań.
W ramach obsługi PR, agencja zajmie się między innymi: prowadzeniem biura prasowego, media relations, pozycjonowaniem eksperckim Ambasadorów i Przyjaciół akcji, organizacją wydarzeń specjalnych oraz współpracą z blogosferą. Ze strony agencji projekt obsługuje Artur Cheba - Senior Account Manager i Piotr Sutkowski - Account Executive.
Wings for Life World Run jest niepowtarzalną inicjatywą, ponieważ dokładnie w tym samym momencie, bez względu na porę dnia i nocy oraz panujące warunki atmosferyczne, wszyscy uczestnicy startują pod wspólnym hasłem „Biegniemy dla tych, którzy nie mogą!”. Po sukcesie poprzedniej edycji, w której udział wzięło ponad 35 tys. osób organizatorzy przewidują, że 3 maja frekwencja będzie jeszcze większa. Ideą całego przedsięwzięcia jest zebranie środków na Fundację Wings for Life, która przekaże je na badania poszukujące metody leczenia uszkodzonego rdzenia kręgowego. W zeszłym roku organizatorom udało się zebrać 3 miliony euro.
Wings for Life World Run to jedyny bieg, który kończy ruchoma linia mety. Wyznaczy ją jadący za uczestnikami samochód pościgowy, startujący 30 minut po rozpoczęciu rywalizacji. Spośród uczestników, którzy w 35 miastach zostaną wyminięci przez samochód jako ostatni, zostanie wyłoniony zwycięzca z najdłuższym przebiegniętym dystansem.
Fundacja Wings for Life to prywatna organizacja non-profit, której głównym celem jest znalezienie metody leczenia uszkodzonego rdzenia kręgowego. Fundacja wspiera międzynarodowe, naukowe badania medyczne i testy kliniczne w tej dziedzinie. Od chwili powstania w 2004 roku sfinansowała 82 międzynarodowe projekty badawcze prowadzone przez uznane uniwersytety i instytucje.