Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-01-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

USP Zdrowie – przełom stworzony dla zdrowia

150x110

Ruszają kolejne działania prowadzone w ramach kampanii korporacyjnej USP Zdrowie. Jej celem jest poinformowanie, że za najpopularniejszymi markami produktowymi z segmentu OTC, takimi jak Apap, Ibuprom czy Gripex, stoi jedna firma. Komunikacja jest powiązana z przełomowym programem Stworzone dla Zdrowia, który obejmuje produkty USP Zdrowie,  inteligentne medium online -  Hello Zdrowie oraz profil na facebooku Stworzone dla Zdrowia, który cieszy się dużą popularnością -  do dnia 7 stycznia, br.  zgromadził już 21 464 fanów. W skład tych działań wchodzą również aplikacje mobilne: Walk And More, Zdrowe Zatoki, Pokonaj Grypę, Moje Witaminy.

 

USP Zdrowie jest polską firmą, która od ponad 20 lat tworzy innowacyjne rozwiązania zdrowotne i wyznacza nowe trendy na rynku OTC. Teraz nadszedł czas na kolejny przełom. Nasz kraj, po dwóch dekadach transformacji i gospodarczego wzrostu, jest gotowy na zmianę w najważniejszej dziedzinie życia - w zdrowiu. USP Zdrowie, poprzez działania skupione w ramach programu Stworzone dla Zdrowia, pragnie uświadomić Polakom, że zdrowie to nie tylko brak dolegliwości, ale także umiejętność cieszenia się każdą chwilą życia. To troska o dobre samopoczucie fizyczne, psychiczne oraz satysfakcjonujące relacje z innymi. Poza produktami USP Zdrowie program obejmuje prozdrowotne aplikacje mobilne oraz angażujący portal Hello Zdrowie pod redakcją Zuzanny Ziomeckiej.

 "Budowa marki korporacyjnej jest ważnym filarem w działaniach długofalowych USP Zdrowie. Do kampanii przygotowywaliśmy się z partnerami, starannie analizując światowe trendy i strategie najskuteczniejszych liderów z rożnych branż. W sercu naszej marki od początku istnienia firmy jest i przełom, i radość. Budując na tym swoistym DNA i zgodnie z naszą misją, zamierzamy wprowadzić w tym roku kolejne działania, które wyznaczą "przełom" i zainspirują Polaków do zupełnie nowego, optymistycznego podejścia do zdrowia.” – powiedziała Eryka Gizińska, dyrektor ds. Komunikacji w USP Zdrowie.

 Pierwsza duża odsłona kampanii korporacyjnej obejmuje pay-off, czyli kilkusekundową animację dodawaną do spotów telewizyjnych wszystkich marek USP Zdrowie. „Stworzony przez nas pay-off, dzięki połączeniu elementów wody, powietrza i światła nawiązuje do genezy życia. Animacja w zestawieniu ze specjalnie skomponowaną muzyką pozwala zobrazować relację wybranych produktów z marką USP Zdrowie." - komentuje kreację Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Communication Unlimited. Przygotowano dwie wersje animacji w zależności od długości spotu,  a proces ich implementacji właśnie się rozpoczął. Przy emisji dłuższych spotów zobaczymy wariant pay-off z logotypami marek, natomiast przy krótszych animację samego logo.

 Spoty z nowym zakończeniem emitowane są obecnie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in.: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited, działania digitalowe prowadzi Connectmedica, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS