Ruszają kolejne działania prowadzone w ramach kampanii korporacyjnej USP Zdrowie. Jej celem jest poinformowanie, że za najpopularniejszymi markami produktowymi z segmentu OTC, takimi jak Apap, Ibuprom czy Gripex, stoi jedna firma. Komunikacja jest powiązana z przełomowym programem Stworzone dla Zdrowia, który obejmuje produkty USP Zdrowie, inteligentne medium online - Hello Zdrowie oraz profil na facebooku Stworzone dla Zdrowia, który cieszy się dużą popularnością - do dnia 7 stycznia, br. zgromadził już 21 464 fanów. W skład tych działań wchodzą również aplikacje mobilne: Walk And More, Zdrowe Zatoki, Pokonaj Grypę, Moje Witaminy.
USP Zdrowie jest polską firmą, która od ponad 20 lat tworzy innowacyjne rozwiązania zdrowotne i wyznacza nowe trendy na rynku OTC. Teraz nadszedł czas na kolejny przełom. Nasz kraj, po dwóch dekadach transformacji i gospodarczego wzrostu, jest gotowy na zmianę w najważniejszej dziedzinie życia - w zdrowiu. USP Zdrowie, poprzez działania skupione w ramach programu Stworzone dla Zdrowia, pragnie uświadomić Polakom, że zdrowie to nie tylko brak dolegliwości, ale także umiejętność cieszenia się każdą chwilą życia. To troska o dobre samopoczucie fizyczne, psychiczne oraz satysfakcjonujące relacje z innymi. Poza produktami USP Zdrowie program obejmuje prozdrowotne aplikacje mobilne oraz angażujący portal Hello Zdrowie pod redakcją Zuzanny Ziomeckiej.
"Budowa marki korporacyjnej jest ważnym filarem w działaniach długofalowych USP Zdrowie. Do kampanii przygotowywaliśmy się z partnerami, starannie analizując światowe trendy i strategie najskuteczniejszych liderów z rożnych branż. W sercu naszej marki od początku istnienia firmy jest i przełom, i radość. Budując na tym swoistym DNA i zgodnie z naszą misją, zamierzamy wprowadzić w tym roku kolejne działania, które wyznaczą "przełom" i zainspirują Polaków do zupełnie nowego, optymistycznego podejścia do zdrowia.” – powiedziała Eryka Gizińska, dyrektor ds. Komunikacji w USP Zdrowie.
Pierwsza duża odsłona kampanii korporacyjnej obejmuje pay-off, czyli kilkusekundową animację dodawaną do spotów telewizyjnych wszystkich marek USP Zdrowie. „Stworzony przez nas pay-off, dzięki połączeniu elementów wody, powietrza i światła nawiązuje do genezy życia. Animacja w zestawieniu ze specjalnie skomponowaną muzyką pozwala zobrazować relację wybranych produktów z marką USP Zdrowie." - komentuje kreację Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Communication Unlimited. Przygotowano dwie wersje animacji w zależności od długości spotu, a proces ich implementacji właśnie się rozpoczął. Przy emisji dłuższych spotów zobaczymy wariant pay-off z logotypami marek, natomiast przy krótszych animację samego logo.
Spoty z nowym zakończeniem emitowane są obecnie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in.: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited, działania digitalowe prowadzi Connectmedica, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.