Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-02-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Unilever, DoveMed i agencja GreyTree

150x110
Wsparcie w realizacji i promocji medycznego programu edukacyjno – promocyjnego DoveMed to jedno z ostatnich zadań, które zostały powierzone agencji marketingu farmaceutycznego GreyTree przez Unilever. Szereg działań w ramach kampanii DoveMed został skierowany do lekarzy specjalistów (przede wszystkim dermatologów) oraz do ekspertów z zakresu medycyny estetycznej.

Dove jest jedną z kluczowych marek Unilever, a działania podjęte w ramach programu medycznego DoveMed mają na celu efektywne wsparcie w codziennej pracy lekarzy i pozostałych specjalistów zajmujących się tematyką pielęgnacji skóry. Program współtworzą m.in. wydarzenia o charakterze konferencyjnym (np.: XXX Zjazd Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego), pakiet materiałów informacyjno – edukacyjnych, dedykowany biuletyn dla lekarzy, próbki produktów dla specjalistów medycznych i pacjentów, a także szereg tematycznych badań.

Rozpoczęty właśnie w Polsce program edukacyjno – promocyjny DoveMed z powodzeniem jest już realizowany w innych krajach. Podstawowe informacje na jego temat dostępne są na www.dovemed.pl. Szczegóły współpracy Unilever z agencją GreyTree objęte zostały tajemnicą handlową.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS