Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-07-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Trwa wielka bitwa na kilometry w "Kręć kilometry. Zaparkuj klimatycznie"

150x110

Ponad 47 tysięcy kilometrów na liczniku, w bazie tras rowerowych - ponad 600 pozycji i duże przetasowania w rankingu województw. Tak wygląda bieżąca sytuacja w akcji „Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie”.

Na razie bezkonkurencyjne w walce o stojaki rowerowe pozostaje województwo wielkopolskie, ale już kolejne miejsca na podium zmieniają się jak w kalejdoskopie. Łódzkie, które zajmowało środek rankingu, w ostatnich dniach zostało wiceliderem, tuż za nim są pomorskie i śląskie. Akcja trwa do 31 lipca, więc wszystko jeszcze może się zmienić.

Patenty rowerzystów na zdobywanie większej ilości kilometrów dla danego województwa są różne. Apele na Faceboooku, drukowane plakaty, marketing szeptany czy w końcu grupowe wycieczki na „dwóch kółkach”, kiedy wszyscy włączają mobilną aplikację w swoich smartfonach i równocześnie pokonują kilometry dla swojego województwa.

- To jest fantastyczne. Widzimy jak różne lokalne społeczności angażują się w akcję i nawołują do „kręcenia kilometrów”. Zależało nam na tym, aby ta kampania miała również aspekt integrujący rowerzystów w różnych miastach. Wspólna jazda i zdobywanie szans na nowe stojaki rowerowe to jest to- mówi Krzysztof Śpiewek, Manager ds. Projektów Specjalnych i CSR w Grupie Allegro.

W ramach kampanii Fundacji Allegro All For Planet stanie łącznie 100 stojaków. O tym gdzie się pojawią, decydują uczestnicy akcji „Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie”. Nie tylko bowiem zdobywają oni kilometry dla danego regionu, ale także wskazują miejsca, gdzie najbardziej brakuje rowerowych parkingów. Każda osoba musi pokonać 10 kilometrów na rowerze (w animacji online na zaparkujklimatycznie.pl lub w terenie, z wykorzystaniem aplikacji mobilnej w smartfonie). Przejechany dystans jest następnie przekazywany na konto wybranego województwa, a regiony biorą udział w wielkiej bitwie na kilometry.

Akcja promowana jest w Internecie i mediach, ale także z wykorzystaniem nietypowych „ulotek”. Właściciele rowerów, które stoją zaparkowane w różnych polskich miastach, znajdują na siodełku białe pokrowce przeciwdeszczowe z logotypem akcji.

Szczegóły akcji na: zaparkujklimatycznie.pl

Partnerami są „Polska na rowery” i Magazyn Rowerowy.






Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS