Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-08-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Supermarket Carrefour w Nowej Soli po rozbudowie

Carrefour zakończył prace modernizacyjne w supermarkecie w Nowej Soli. Od 28 sierpnia klienci mogą robić zakupy w sklepie, który został rozbudowany i ulepszony według innowacyjnej koncepcji organizacji supermarketów. Zwiększenie przestrzeni handlowej, poszerzony asortyment i czytelna komunikacja cen to podstawowe elementy wprowadzonych zmian.

Nowosolski supermarket Carrefour jest kolejnym sklepem sieci, który poddany został modernizacji i tym samym dołączył do grupy najnowocześniejszych sklepów sieci. Po półtoramiesięcznych pracach w supermarkecie, zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Przestrzeń handlowa została przemyślana od nowa, zreorganizowana i powiększona do 1500 m2 co pozwoliło na rozszerzenie oferty i uzupełnienie o dodatkowy asortyment. Oferta została wzbogacona i uzupełniona o nowe grupy produktowe, tak aby każdy klient tego sklepu znalazł ofertę dopasowaną dla siebie.

Nowe oblicze sklepu Carrefour w Nowej Soli jest odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby klientów. Celem rozbudowy sklepu było przede wszystkim zagwarantowanie klientom praktycznych, wygodnych i szybkich zakupów w przyjemnej atmosferze.

Zmiany w supermarketach Carrefour są kolejnym krokiem rozwoju sieci w Polsce. Poprzez konsekwentną realizację inwestycji, Carrefour chce utrzymać wiodącą pozycję na rynku i stać się najbardziej cenioną i lubianą przez klientów siecią handlową w Polsce. Dostosowujemy do klienta ofertę naszych sklepów w każdej miejscowości, a nawet dzielnicy, aby jak najtrafniej odpowiedzieć na ich potrzeby. Rozbudowa supermarketu Carrefour to przede wszystkim bogatszy wybór i większy komfort dla naszych klientów -mówi Jean Anthoine, Prezes Carrefour Polska.

Nowa, przyjazna dla klientów, organizacja sklepu

Oferta produktowa w supermarkecie Carrefour Nowa Sól została powiększona i zreorganizowana w taki sposób, aby klienci jak najłatwiej i najprzyjemniej mogli korzystać z usług oferowanych przez Carrefour. Każdy z działów charakteryzuje się wyrazistą kolorystyką i aranżacją przestrzeni, przejrzystością oferty oraz wyjątkową estetyką, która przejawia się w dbałości o szczegóły aranżacji poszczególnych stoisk.

Na szczególną uwagę zasługuje nowa aranżacja przestrzeni i kolorystyki, w której dominują kolory: czerni, bordo i czerwieni, podkreślające estetykę stoisk i kolory eksponowanych towarów. Dodatkowo, poprzez zastosowanie nowego oświetlenia, w doskonały sposób pokazano ofertę produktów, uwidaczniając ich wszelkie walory. Co więcej, poszerzone zostały m.in. dział przemysłowy, dział ogrodniczy, dział AGD czy dział kuchnie świata, który oferuje szeroki wybór specjałów zagranicznych. W sklepie wprowadzona została także sprzedaż tradycyjnych wyrobów drobiowych, dzięki której klienci Carrefour mogą cieszyć się świeżymi produktami, sporządzonymi tradycyjnymi metodami.

Nowosolski supermarket Carrefour zmienia również godziny pracy, w każdą niedzielę klienci będą mogli robić zakupy o dwie godziny dłużej, od 9.00 do 18.00. W celu zapewnienia swoim klientom sprawniejszej obsługi, komfortu zakupów oraz oszczędności czasu, również liczba kas w supermarkecie została zwiększona, z dotychczasowych czterech do siedmiu stanowisk.

Specjalnie z okazji zakończenia prac modernizacyjnych, supermarket Carrefour w Nowej Soli przygotował dla swoich klientów specjalną ofertę promocyjną, która obowiązywać będzie od 28 sierpnia do 2 września.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS