Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-07-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Spełnij muzyczne marzenia z Carlsbergiem podczas Festiwalu Przystanek Woodstock 2012

150x110

Występ na wielkiej scenie jest marzeniem wielu muzyków. Dzięki marce Carlsberg – głównemu sponsorowi Festiwalu Przystanek Woodstock, może się ono spełnić, potrzeba tylko odwagi. Aby zagrać na festiwalu w gronie rockowych artystów, wystarczy pokazać swój talent i wziąć udział w gitarowym konkursie Carlsberga na Facebooku.

 „Dajesz radę na gitarze?” – jeśli tak, masz szansę powalczyć o występ na głównej scenie największego festiwalu muzycznego w Europie, na którym w ubiegłym roku bawiło się ponad 700 tys. osób. Aplauz publiczności czeka na trzech artystów, którzy dając popis swoich umiejętności, olśnią użytkowników Facebooka wyjątkowym talentem.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy nagrać swoją wersję melodii Carlsberga wykonaną na gitarze i udostępnić filmik za pośrednictwem specjalnej aplikacji pod adresem www.carlsberg.pl . Trzech finalistów, którzy zdobędą największa ilość głosów wystąpi na Festiwalu. Zwycięzcę konkursu wybierze publiczność. Najlepsi artyści otrzymają markowe gitary, smartfony oraz nagrody pieniężne.

Jeśli jednak nie jesteś wirtuozem gitary, możesz wcielić się w rolę „menadżera” i promować swoich ulubionych wykonawców. „Menadżer” również ma szansę na wygraną. Do nagród przybliżają go głosy oddane na filmiki, które udostępni. Co tydzień „menadżerowie” mogą wygrać smartfony, a najlepszy z nich otrzyma tablet. 

„Carlsberg jako Główny Sponsor Festiwalu Przystanek Woodstock 2012 daje artystom szansę na spełnienie swojego muzycznego marzenia o wielkiej scenie. W myśl hasła „Dałeś radę, za to należy się Carlsberg" marka docenia ludzi, którzy mają odwagę realizować swoje marzenia. To dlatego, w telewizyjnej reklamie Jurek Owsiak opowiada o tym, że miał kiedyś marzenie – wystarczyło tylko odważyć się po nie sięgnąć. Chcemy zachęcić jak najwięcej osób do  tego samego” – mówi Maciej Szalaty, Marketing Manager International Brands Carlsberga.

 

Szczegóły znajdują się na:
http://apps.facebook.com/zagraj-na-woodstock
http://www.carlsberg.pl/#/Woodstock2012





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS