Media Expert do końca tego roku uruchomi sprzedaż w 10 nowych lokalizacjach, w których dotychczas działalność handlową prowadziła marka Norauto. Przejęcie wybranych placówek, na którą w czerwcu wyraził zgodę UOKiK, to efekt realizacji strategii ekspansji sieci i wyraźny dowód na to, że Media Expert chce umacniać swoją pozycję na rynku RTV/AGD i elektroniki użytkowej. Sieć jest już obecna w ponad 330 miastach w całej Polsce, w maju tego roku przekroczyła liczbę 500 elektromarketów.
W grudniu 2020 roku, właściciel sieci Media Expert, spółka TERG S.A., złożyła wniosek do UOKiK o wyrażenie zgody na przejęcie 26 salonów marki Norauto. Urząd nie miał zastrzeżeń do tej transakcji. Dotychczasowe lokalizacje sklepów motoryzacyjnych zostały poddane modernizacji i dostosowaniu do funkcji sprzedażowych w segmencie RTV/AGD oraz elektroniki użytkowej. Sieć podkreśla, że przejęcie salonów Norauto wynika przede wszystkim z obserwacji zachowań i preferencji klientów, którzy kupując sprzęt RTV/AGD i asortyment technologiczny najchętniej, jako miejsce zakupów, wybierają dziś obiekty wolnostojące z wygodnym dojazdem i dostępem do parkingu. „Nie wykluczamy podobnych transakcji w przyszłości, o ile oczywiście będą one spełniały nasze wymagania odnośnie standardu i potencjału handlowego” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Dotychczas sprzedaż uruchomiono w Sosnowcu (23.09), Bielsku-Białej i Katowicach (30.09). Do końca tego roku otwartych zostanie kolejnych 8 elektromarketów - w Krakowie, Wrocławiu, Białymstoku, Toruniu, Łodzi, Szczecinie, Jankach i Warszawie.
W maju sieć poinformowała o przekroczeniu liczby 500 elektromarketów i jest obecna w ponad 330 polskich miastach. Corocznie obsługiwanych w nich jest ponad 70 mln klientów.
Media Expert
press box