Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Sieć AVANS wystawcą podczas Shopping Center Forum 2012

150x110

Sieć sklepów AVANS będzie jednym z wystawców wrześniowego Shopping Center Forum 2012, które jest największym spotkaniem najemców i deweloperów centrów handlowych zarówno w Polsce, jak i w Europie Środkowej. Uczestniczący w Forum deweloperzy i inwestorzy zaprezentują najemcom ponad 70 nowych projektów centrów handlowych. Dlatego też wśród nich nie mogło zabraknąć sieci AVANS, która jest optymalnym najemcą dla każdej galerii handlowej.

Dzisiaj elektromarkety są obok sklepów spożywczych jednym z kluczowych punktów, przyciągających klientów do galerii i centrów handlowych. Dlatego też priorytetem sieci AVANS jest stanie się magnesem w najlepszych miejskich galeriach, a co za tym idzie odbudowanie pozycji marki sprzed kilku lat.

Avans to marka z olbrzymim potencjałem rozwojowym, dlatego też planowana jest intensywna ekspansja sieci na tereny nowych województw, modernizacja istniejących elektromarketów oraz ewentualna relokacja w granicach danego miasta. Kluczem do sukcesu będzie przede wszystkim zdefiniowanie i sprostanie zmieniającym się potrzebom i wymaganiom obecnych oraz przyszłych Klientów.

 - Posiadamy sprawdzone, gotowe formaty, dopasowane do różnych przedziałów metrażowych, nawet do 2 tys. mkw. Dlatego też liczymy na duże zainteresowanie podczas targów i po ich zakończeniu ze strony deweloperów.– mówi Sławomir Tomala, Wiceprezes Zarządu OpenMedia  Sp. z o.o.

Po warunkowanym zgodą UOKiK przejęciu marki AVANS przez udziałowców spółki będącej operatorem innej znanej na polskim rynku marki tej samej branży, sieć liczyć będzie ponad 200 sklepów. Sukcesywna realizacja wszystkich zaplanowanych działań zagwarantuje sieci AVANS pozycję lidera w branży Multimedia, RTV i AGD.

 - Dynamiczny rozwój sieci sklepów AVANS planowany jest również poprzez wprowadzenie nowoczesnych form ekspozycji towaru oraz nowych kanałów sprzedaży z naciskiem na  rozwój sprzedaży internetowej. Zakładane jest wdrożenie zupełnie nowej strategii marketingowej oraz intensywnej kampanii reklamowej w prasie, telewizji i  internecie. Dzięki temu sklepy sieci  AVANS znowu będą przyciągać rzesze Klientów, tym samym wygenerują ruch na terenie galerii i centrów handlowych, w których się znajdują lub będą znajdować – dodaje Sławomir Tomala.


 



 



AVANS, to polska sieć ponad 100 elektromarketów i sklep internetowy www.avans.pl. Sklepy sieci AVANS dostarczają klientom pełen asortyment sprzętu Multimedia, AGD i RTV po wyjątkowo atrakcyjnych cenach, preferencyjne warunki zakupu na raty i usługi szereg usług dodatkowych.


AVANS
więcej informacji - PRESS BOX





Słowa kluczowe:AVANS

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS