Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-01-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rozgrzewająca kampania Owocowego kubka Delecta

Z początkiem roku wystartowała zimowa kampania rozgrzewających smakiem kisieli Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja na łamach telewizji, radia oraz na outdoorze potrwa do końca lutego br.

Owocowy kubek Delecta to linia jednoporcjowych kisieli, które doskonale sprawdzą się jako szybka, gorąca przekąska w mroźne dni. W  ofercie producent poleca unikalne owocowe smaki: czarny bez, śliwkowy, rabarbarowy i inne. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości produktu oraz jego atrybutów w kontekście sezonu zimowego.

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przed prognozą pogody w telewizji Polsat i  TVN oraz w Radiu Zet, a także przed serialami i programami kobiecymi na platformach TVN player i TVP VOD. Spot  telewizyjny opracowała i wyprodukowała DDB Warszawa.

W wybranych lokalizacjach na terenie ośmiu największych miast w Polsce pojawią się citylight’y, zaprojektowane przez Ambasadę BC. Wszystkie media do kampanii zakupił Starcom.

W punktach sprzedaży na czas kampanii zaplanowano dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz emisje w gazetkach handlowych.

Metryczka kampanii:

Czas trwania: 1 stycznia – 28 lutego 2015 r.

Klient: Delecta S.A.

Produkt: kisiele owocowy kubek Delecta

Rodzaj kampanii: wizerunkowa, produktowa

Media: TV, radio, outdoor

Kreacja: DDB Warszawa (TV billboard sponsorski), Ambasada Brand Communications (outdoor)

Produkcja spotu: DDB Warszawa

Dom mediowy: Starcom                                                                                

PR: Kolterman Media Communications





Słowa kluczowe:Delecta, Owocowy kubek

Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS