Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-07-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rezerwacja wizyt online w sieci salonów fotodepilacji

150x110
Rezerwacje wizyt przez internet stają się coraz popularniejsze. Do klientów systemu Rezervante.pl dołączyła ogólnopolska sieć salonów fotodepilacji Adolesense. O najważniejszych korzyściach i napotkanych przeszkodach rozmawiamy z managerem sieci - Adamem Kaczmarzem.

Panie Adamie, skąd w ogóle pomysł na to, aby umożliwić klientom rezerwację wizyt przez internet?
Bardzo ważne dla nas jest oferowanie szerokich możliwości klientowi i wygody pod każdym względem – także rezerwowania wizyty na zabieg. Wiele osób zastanawia się nad wizytą w salonie, gdy jest już on zamknięty, przez co muszą pamiętać o zapisaniu się kolejnego dnia. Czasami nie udaje im się tego dokonać. W przypadku korzystania z naszej strony mają cały czas dostęp do informacji na temat zabiegów i w każdej chwili mogą dokonać rezerwacji.


Jakie największe obawy mieli Państwo odnośnie uruchomienia rezerwacji i co się z tymi obawami stało?
Największą obawą było to, czy klienci zaakceptują nowy system i czy zaczną z niego korzystać. Zdziwiłbym się osobiście, gdyby to miało nie wypalić, sam korzystam z takich rozwiązań u innych firm i jestem z tego zadowolony, kontroluję swój czas w każdej chwili. Pewną obawą było przyzwyczajenie się personelu do naszego starego rozwiązania, jednak szybko wszystko zostało opanowane, a pan Kamil (administrator systemu) wprowadził poprawki znacznie ułatwiające nam prace. Aktualizacje i obsługa systemu są dla nas bardzo ważne, to właśnie dlatego nie zdecydowaliśmy się na autorskie rozwiązanie, tutaj i my i klienci możemy być spokojni, że nad systemem sprawują pieczę specjaliści.


Jaka jest reakcja klientów na możliwość rezerwacji wizyt?
Klienci, którzy już korzystali z takich rozwiązań wcześniej, lub rezerwowali u nas wizyty poprzez e-mail, reagują z entuzjazmem, a osoby, które wybierały rezerwację telefoniczne nie są jeszcze do końca przekonane. Myślę, że jak spróbują to na pewno się docenia korzyści z tego płynące.


W ciągu bezpłatnego miesiąca testowego Państwa klienci dokonali aż 1000 rezerwacji internetowych. Czy spodziewał się Pan tak szybkiej reakcji klientów?
Nie spodziewałem się, ale jest to bardzo pozytywny znak i oczekujemy, że kolejne miesiące jeszcze bardziej przekonają klientów do możliwości rezerwacji. Zaskoczeniem jest fakt, że nie tylko nasi klienci z dużych miast jak Kraków chętnie skorzystali z możliwości rezerwacji. Także w mniejszych miejscowościach okazało się to strzałem w dziesiątkę.


Jedna z firm korzystających z Rezervante twierdzi, że personel o 80% mniej czasu poświęca na przyjmowanie rezerwacji niż przed uruchomieniem systemu. Jak to jest u Państwa?
U nas nie jest to jeszcze aż tak widoczne, ale rzeczywiście nowy system pozwala zaoszczędzić dużo czasu. Najbardziej tego typu oszczędność jest potrzebna, kiedy np. mamy wielu zainteresowanych klientów jednego dnia i jest problem z wolnym personelem, który mógłby w danej chwili ich obsłużyć. Teraz, coraz więcej klientów wybiera rezerwację online i pracownik nie musi odrywać się od swojej pracy.

Jakie mają Państwo plany na przyszłość?
Od czasu uruchomienia naszego pierwszego salonu wprowadziliśmy już kilka nowych zabiegów, karty stałych klientów, specjalne pakiety rabatowe i ostatnio rezerwacje online. Wszystko to jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów i nasze dalsze działania zmierzają w tym kierunku. Dlatego też jak zauważymy nowe potrzeby to na pewno nie zareagujemy, zachęcamy także wszystkich naszych klientów do dzielenia się z nami takimi uwagami.


Dziękuję za rozmowę Panie Adamie.
Dziękuję również.


Wywiad przeprowadził: Kamil Rybczyński, twórca Rezervante.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS