Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-06-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

Publicis wprowadza Fructis Goodbye Damage

Warszawa, 4 czerwca 2013 r. – Rozpoczęła się kampania nowej gamy szamponów Garnier Fructis Goodbye Damage przygotowana przez agencję Publicis. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji i prasie. Ich celem jest wprowadzenie nowego produktu na rynek.

Garnier Fructis Goodbye Damage to rewolucyjna kuracja, która cofa rok zniszczeń na włosach w 1 tydzień. Formuła szamponu, zawierająca Keraphyll i olejek z owoców amli, wypełnia ubytki, wygładza i naprawia włosy od wewnątrz.

„Jesteś winna przestępstw na włosach? – takimi słowami rozpoczynamy nasz spot. Chcemy w wyraźny sposób zwrócić uwagę konsumentek, które poprzez zabiegi stylizujące niszczą włosy. Na szczęście nie muszą rezygnować z codziennego upiększania, ponieważ nasza kuracja przywraca włosom życie i zniewalające piękno. Głównym motywem kampanii są zdjęcia „przestępczyń”, które odwracają skutki przestępstw na włosach dzięki Fructis Goodbye Damage i znów mogą być bezkarnie piękne.” – powiedziała Marika Kierzkowska z agencji Publicis.

Spot telewizyjny wyemitują m.in. kanały należące do: TVP, TVN, Polsat Media, AT Media, Discovery. W przypadku prasy ogłoszenia ukażą się między innymi na łamach: Gali, Party, Show, Joy.

Spot można obejrzeć pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=SF2dy4qlZoQ

Po stronie agencji Publicis nad przygotowaniem kampanii pracowali: Alex Boucher - Art Director, Anna Cudna – Copywriter, Dominik Nawrocki - Art Director, Agnieszka Mazur - Account Director, Marika Kierzkowska - Account Executive. Stronę klienta reprezentowali: Wojciech Kozłowski Junior Product Manager i Paulina Kaczmarek–Kubicka Marketing Director. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Agencja Publicis współpracuje z Garnierem od 22 lat. W 2010 roku jury konkursu EFFIE Awards przyznało agencji Publicis brąz w kategorii „Launch produktu” za realizację kampanii „Garnier Mineral 48h”, której celem było wprowadzenie na rynek pierwszego dezodorantu z aktywnym minerałem.


---------------------------------

***

Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W ostatnim czasie zdobyła trzy statuetki w konkursie Effie 2012. Rok wcześniej zdobyła Grand Prix Effie 2011 i Brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions a Media i Marketing Polska uznał ją za Agencją Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i trzeciej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 58 000 osób w 108 krajach. Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestle, BNP Paribas oraz Renault.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS