Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-11-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Pernod Ricard Polska dołącza do klientów GetResponse

GetResponse rozpoczyna obsługę z zakresu email marketingu firmę Pernod Ricard Polska. Do jej portfolio należą m.in. takie marki jak Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Absolut Vodka, Malibu, Havana Club, Wódka Wyborowa, Luksusowa, czy wina Jacob’s Creek.

Portfolio GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych powiększyło się o kolejnego klienta. Jest nim holding Pernod Ricard – wiodący gracz w branży alkoholowej na świecie, z największym portfolio alkoholi premium. W Polsce Pernod Ricard jest właścicielem i dystrybutorem wielu marek alkoholowych odnoszących sukcesy na polskim rynku.

Umowa obejmuje wsparcie w zakresie technologii oraz doradztwo w realizacji poszczególnych elementów kampanii email marketingowych.

Ze strony Pernod Ricard Polska odpowiedzialna za współpracę z GetResponse jest Aleksandra Hulimka, Direct Marketing Manager.

Wśród firm i instytucji, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse, są już między innymi Gratka Technologie, Meritum Bank, Big Star, Raiffeisen Insurance, PZPN, Intercontinental, Widzew Łódź, Cyfrowe.pl, Carrefour oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS