Wiosna sprawia, że budzimy się do życia, a coraz dłuższe dni zachęcają do korzystania z każdej wolnej chwili. To także czas, w którym wyostrzają się nasze zmysły, poszukujemy nowych doznań i połączeń smakowych. Dostarczy ich nowa herbata zielona Big-Active z papają i jagodami goji.
Ten egzotyczny i oryginalny napar z linii herbat zielonych Big-Active jest nie tylko zupełnie nowym smakiem dla podniebienia; pijąc go, możemy zrobić wiele dobrego dla siebie i swojego organizmu.
Herbata zielona Big-Active z papają i jagodami goji oferuje egzotyczny, unikalny smak płynący
z oryginalnych połączeń owoców z najwyższej jakości herbatą. Kompozycja listków herbaty, suszonych owoców i płatków sprawia, że napar ma intensywny smak i aromat. Co więcej, herbata jest dostępna w estetycznym opakowaniu zawierającym 20 torebek typu LookBag™. Są one przezroczyste, dzięki czemu widać składniki herbaty, m.in. kawałki owoców, a ponadto są przyjazne dla środowiska!
Komponując herbatę zieloną Big-Active z papają i jagodami goji, kierowaliśmy się tym, co cenią sobie nasi klienci. Wiemy, że uwielbiają oryginalne i egzotyczne dodatki, a bardzo modne w ostatnim czasie jagody goji zdecydowanie do nich należą. W połączeniu z papają sprawiają, że herbata nabiera wyjątkowego, zupełnie nowego smaku. Taka herbata może stanowić drobną przyjemność o każdej porze dnia – mówi Krzysztof Brabander, Brand Manager marki Big-Active.
Przyjemne z pożytecznym
Herbata zielona to napój o wielu benefitach: zawiera antyoksydanty, dzięki czemu korzystnie wpływa na wygląd skóry, wspomaga układ krążenia oraz poprawia koncentrację. W przypadku herbaty zielonej Big-Active z papają i jagodami goji kolejną z zalet jest niewątpliwie jej nieoczywisty smak! Warto dodać, że owoce papai są bogate w przeciwutleniacze, a jagody goji są źródłem wspierającej odporność witaminy C, witaminy E zwanej „witaminą młodości”, a także wielu składników prozdrowotnym.
Herbata zielona Big-Active z papają i jagodami goji to tylko jedna z wielu propozycji herbat zielonych marki Big-Active. W portfolio znajdują się zarówno herbaty w torebkach, jak i liściaste, a każdą z nich wyróżnia wyjątkowe połączenie wyselekcjonowanych listków krzewu herbacianego z dodatkiem egzotycznych owoców i pachnących płatków kwiatów.
Więcej informacji o tym i innych produktach marki znaleźć można na stronie www.big-active.pl.
***
Herbapol-Lublin S.A. i marka Big-Active
Herbapol-Lublin S.A. jest na polskim rynku od 68 lat. W portfolio firmy znajdują się takie marki jak Herbapol i Big-Active.
Firma zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, a w kategorii dżemów jest wiceliderem.
Marka Big-Active powstała w 2000 r. z prawdziwej pasji do herbaty i pragnienia realizacji marzeń. Jest wyjątkowa, ponieważ od początku tworzyli ją ludzie, którzy chcieli w niej zawrzeć innowacyjność, różnorodność i wysoką jakość. W ten sposób zrodziła się marka doceniana i wybierana przez konsumentów. Nieodłączną cechą Big-Active jest indywidualny i nowoczesny charakter. Marka pokazuje różnorodny świat herbat:jako jedna z pierwszych wprowadziła na rynek polski m.in. herbaty czerwone. Jej produkty to bogate kompozycje egzotycznych owoców i barwnych kwiatów, które nadają im niepowtarzalny smak. Big-Active to coś więcej niż tylko herbata – marka pomaga odkrywać konsumentom lepszy smak każdej filiżanki naparu i dopełnia każdą chwilę dnia wyjątkowymi doznaniami.
Na szerokie portfolio Big-Active składają się produkty należące do kategorii herbat, m.in. herbaty czerwone, zielone, owocowe, ziołowe i funkcjonalne. W ofercie znajdują się także funkcjonalne napoje kawowe Green-Coffee i Slimming Coffee.
Zachęcamy każdego, by dołączył do naszego świata i skosztował smaku prawdziwych herbat!
Więcej informacji znaleźć można na stronach www.herbapol.com.pl i www.big-active.pl.