Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-11-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Multikino Media oferuje agencjom nowy model współpracy

150x110

Wśród 41 kin z oferty spółki Multikino Media znajdują się kina sieci Multikino i Silver Screen, które poza najlepszymi premierami filmowymi oferują swoim widzom również bogaty kontent alternatywny. Otwierając się na współpracę z agencjami broker reklamowy ma na celu pozyskanie partnerów, którzy pomogą mu znaleźć firmy zainteresowane zaangażowaniem w wybrane projekty specjalne pozwalające dotrzeć do wąskiej grupy docelowej.

Spółka Multikino Media, oferuje firmom możliwość zaistnienia w działaniach kinowych w niestandardowy sposób – angażując się w projekty specjalne. Cyfryzacja kin pozwoliła na rozwój tzw. alternative cinema content: od sportu na wielkim ekranie zaczynając, przez opery HD, poranki dla dzieci, koncerty i dokumenty muzyczne, aż po Kino na obcasach wyłącznie dla kobiet oraz maratony filmowe czy Noce Kina. Są one niepowtarzalną okazją do łączenia wyróżniających się na tle konkurencji działań w kinie z markami reklamodawców.

Firmy, które angażują się w projekty specjalne w Multikinie i Silver Screen trafiają ze swoim przekazem do wybranej grupy docelowej. Do tej pory Multikino Media zrealizowało ze swoimi klientami między innymi: „Noc Kina Axe” oraz „Walentynki z Axe” z Unileverem, Maraton Filmowy „Piątek 13-go. Wieczór seryjnych morderców” z Wydawnictwem Znak oraz „ENEMEF: Europa Woody’ego Allena – na skrzydłach Ryanair”. W liczne maratony filmowe angażuje się również Coca-Cola. Ponadto firma Orange jest sponsorem koncertów na wielkim ekranie, natomiast Bank Citi Handlowy został mecenasem Oper i Baletu HD w Multikinie. Przy okazji październikowego ENEMEFU: James Bond sponsorami tego wydarzenia byli: producent gumy do stylizacji Taft Looks, producent piwa Heineken oraz producent maszynek do golenia BIC. Dodatkowo obecnie w projekt dla kobiet Kino na obcasach zaangażowało się Kinder Bueno oraz L’Occitane.

Z naszego doświadczenia wynika, że realizowane w kinie nietypowe działania pozwalają osiągać bardzo dobre rezultaty przy stosunkowo niewielkim wkładzie finansowym. Firmy uczestniczące w wybranych projektach specjalnych mają zagwarantowaną pełną obecność w komunikacji wydarzenia oraz świadczenia reklamowe on-screen i off-screen podczas sponsorowanego eventu – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.

Aktualnie broker reklamowy przygotował dla agencji evenotwych, reklamowych oraz PR-owych model współpracy polegający na wspólnym poszukiwaniu firm chcących zaistnieć przy dowolnym wydarzeniu specjalnym i zostać jego sponsorem. Spółka Multikino Media oferuje możliwość stworzenie projektów szytych na miarę potrzeb każdego reklamodawcy. Szczegóły można uzyskać pisząc na adres: projekty@multikinomedia.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS