Kreacja promująca cukierki Verbena Dzika Róża, stworzona przez Instytut Rozwoju Reklamy, została nagrodzona Brązową Ideą w konkursie Idea Awards. Nagrodę w kategorii medycyna/outdoor przyznano właścicielowi marki Verbena – I.D.C. Polonia.
Wyróżniona kreacja została przygotowana dla celów zrealizowanej w listopadzie ubiegłego roku kampanii marki Verbena, promującej trzy najpopularniejsze smaki cukierków ziołowych. Billboardy i citylighty promujące m.in. Verbena Dzika Róża można było zobaczyć jesienią w całej Polsce.
Instytut Rozwoju Reklamy od 1999 roku efektywnie wspiera procesy marketingowe. Do brandów obsługiwanych przez agencję należą m.in. Castrol, Pirelli, Lenovo, Hyundai, Bank Gospodarstwa Krajowego, Haribo, Coccodrillo, Invest Bank, Mylan Polska oraz Ministerstwo Ochrony Środowiska. Stawiając na kreatywne rozwiązania z wysokim ROI, agencja specjalizuje się w komunikacji ATL, BTL i mediach interaktywnych.