Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-12-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

Klient mBanku i MultiBanku poleci na sylwestra za darmo

150x110

Sierpniowe badanie Instytutu Homo Homini dotyczące sposobu korzystania z transportu lotniczego dowodziło, że Polacy latają chętnie i chcą w ten sposób podróżować częściej. Miastem, które odwiedziliby najchętniej, był Paryż. Większość klientów mBanku i MultiBanku, korzystających z kart MasterCard Miles & More, będzie to marzenie mogło spełnić za darmo jeszcze w tym roku.

Posiadacze kart kredytowych MasterCard Miles & More Premium mogą skorzystać z promocyjnych, darmowych lotów jeszcze w tym roku.

Wymarzony przez 27 proc. respondentów z sierpniowego badania Paryż dostępny jest w ofercie partnerów programu, w ramach Okazji milowych już od 10 tys. mil. Jest to okazja dla klientów mBanku, którzy zdecydowali się na kartę w wersji Premium we wrześniu b.r. i od tego czasu aktywnie z niej korzystali, biorąc przy tym udział w promocjach organizowanych przez bank. Dzisiaj takie osoby mogą mieć na swoich rachunkach ponad  14 tys. mil i wymarzony lot w zasięgu ręki.

Z kolei klienci korzystający z kart MasterCard Miles&More, którzy używają ich aktywnie od września b.r., będą  mogli liczyć na darmowy bilet już w połowie przyszłego roku.

W skrócie oznacza to, że przeciętnie posiadacz karty w wersji Premium uzbiera 10 tys. mil w okresie 4 m-cy, zaś karty w wersji podstawowej w ok. 10 m-cy. 

- Na polskim rynku utarło się, że programy lojalnościowe, bez względu na to, czy dotyczą jednego partnera, czy agregują usługi wielu stron, nie mają dla klienta realnej wartości, a prawdziwą nagrodę bardzo trudno jest zdobyć – mówi Joanna Materka, odpowiedzialna za segment kart kredytowych w mBanku i MultiBanku. – Nasz przykład pokazuje, że nagroda nie musi być „gruszką na wierzbie”, ale może być naprawdę w zasięgu ręki. – dodaje.

W grudniu każda transakcja kartami MasterCard Miles& More premiowana jest podwójną liczbą mil. Aby liczyć na dodatkowe mile wystarczy dokonać 40 płatności w sklepie lub przez internet.

Dodatkowo bank rozpoczął intensywną kampanię promującą program Miles&More. Na polskich lotniskach można zobaczyć nie tylko tradycyjne reklamy outdoorowe, ale też jeżdżące po pasach transmisyjnych walizki z logotypem mBanku, a także spotkać hostessy w strojach stewardess, które będą zachęcać podróżnych do skorzystania z programu w ramach oferty kart kredytowych mBanku i MultiBanku. 

Bank wydał już ponad 10 tys.  kart kredytowych z programem Miles&More

BRE Bank (którego częścią są mBank i MultiBank) to trzeci największy bank w Polsce pod względem aktywów. Obsługuje ponad 4 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Pod marką BRE oferowane są usługi bankowości korporacyjnej, skierowane do największych przedsiębiorstw i firm segmentu MSP oraz jednostek sektora publicznego. Usługi bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych i mikrofirm świadczone są z kolei pod markami mBanku i MultiBanku. mBank jest największym bankiem internetowym w kraju, niezmiennie od ponad 12 lat pozostając synonimem bankowości elektronicznej. MultiBank specjalizuje się w usługach personal banking i kieruje ofertę do osób zamożnych.
BRE Bank notowany jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych wśród dwudziestu największych spółek.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS