Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-09-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

GOOD FOR U. Jak oszczędzać bez wyrzeczeń?

150x110

Okazuje się, że wizyta w salonie piękności, relaks w SPA i masaż mogą kosztować nawet o połowę mniej. Jak oszczędzać bez wyrzeczeń? Odpowiedź jest prosta: korzystać z usług taniej za pomocą kart rabatowych. Na rynku właśnie pojawiła się nowa karta zniżkowa. Wyjątkowa, bo pierwsza w Polsce oferująca rabaty wyłącznie na usługi wellness & beauty. To premierowa karta w ramach marki GOOD FOR U. Sukcesywnie będzie ich więcej – każda dedykowana konkretnemu segmentowi usług. Oszczędzanie jeszcze nigdy nie było tak proste i przyjemne.

Zapłacisz nawet połowę mniej

Z rabatów 15%, 30%, a nawet 50% mogą już korzystać posiadacze karty GOOD FOR U Wellness & Beauty. Do wyboru mają szerokie spektrum usług: oferta spa, zabiegi upiększająco-pielęgnacyjne, masaże, zabiegi z zakresu medycyny estetycznej (m.in. laseroterapia, karboksyterapia, mezoterapia). Taniej nie znaczy gorzej. Nasi Partnerzy to profesjonaliści, którzy stawiają na jakość wykonywanych zabiegów, bezpieczeństwo i komfort klienta. Salony, które z nami współpracują to gwarancja najwyższego standardu – zapewnia Anna Bardzik, Dyrektor Operacyjny GOOD FOR U. Kartę można zakupić przez stronę internetową www.GoodForU.pl. Już dziś posiadacze kart mogą wybierać spośród usług w ponad 60 wyjątkowych salonów w Warszawie. Wkrótce także w innych miastach Polski.

Każdy znajdzie zniżkę odpowiednią dla siebie

Chociaż od kilku lat na rynku dostępne są karty rabatowe oferujące zniżki na różnego rodzaju usługi z zakresu rozrywki, czy sportu, do tej pory nie pojawiła się taka, która byłaby całkowicie dedykowana obszarowi beauty/SPA/wellness. Lukę tę wypełnia GOOD FOR U odpowiadając na potrzeby osób, które lubią o siebie dbać, przykładają wagę do swojego samopoczucia, wyglądu i zdrowia. Od dłuższego czasu obserwujemy ogromny wzrost zainteresowania tego typu usługami. O ile do niedawna stanowiły one domenę głównie kobiet, to obecnie zyskują coraz więcej zwolenników wśród mężczyzn. Dlatego też w doborze partnerów decydujące znaczenie mają jakość i zakres usług przez nich świadczonych. Tylko staranny dobór obiektów współpracujących zapewnia użytkownikom dostęp do najszerszej i najbardziej zróżnicowanej oferty o wysokim standardzie – uzupełnia Bardzik.

Płacisz raz, korzystasz z nieograniczonej liczby zniżek

Do wyboru mamy dwa warianty karty: tradycyjną kartę plastikową i jej wirtualny odpowiednik, dostępny na każdym smartfonie lub tablecie. Roczną kartę GOOD FOR U w opcji wirtualnej można nabyć w cenie promocyjnej już za 129 złotych, zaś kartę plastikową za 159 złotych  Biorąc pod uwagę wysokość rabatów, koszt zakupu szybko się zwraca. Nie obowiązują też żadne limity - każdą zniżkę możemy wykorzystywać bez ograniczeń, co stanowi znaczną przewagę w porównaniu z kuponami papierowymi czy okresowymi promocjami oferowanymi m.in. przez portale zakupów grupowych. Do wyboru mamy szeroką gamę usług i kilkadziesiąt salonów. Liczba Salonów Partnerskich, w których nasi użytkownicy mogą skorzystać z przywilejów wynikających z posiadania karty GOOD FOR U stale rośnie. Cały czas monitorujemy rynek i typujemy potencjalnych partnerów do programu – dodaje Anna Bardzik.

Wkrótce oszczędzimy na innych usługach

Wprowadzenie na rynek systemu kart rabatowych GOOD FOR U, z których każda dedykowana jest określonemu segmentowi usług stanowi celowe działanie. Koncentracja na konkretnych usługach pozwala zagwarantować znacznie bardziej atrakcyjną ofertę niż w przypadku uniwersalnych kart rabatowych - wyjaśnia Bardzik.  Chcemy by w przyszłości każdy znalazł kartę GOOD FOR U dla siebie, taką która będzie odpowiadać na faktyczne potrzeby jej użytkownika. Dlatego GOOD FOR U Wellness&Beauty to dopiero początek – zapewnia.  W ramach Programu sukcesywnie będą się pojawiać nowe produkty - kolejnym będzie karta oferująca zniżki na usługi gastronomiczne.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS