Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2021-12-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

Glovo rozwija współpracę na wyłączność z siecią restauracji Thai Wok

 

Thai Wok to popularna marka restauracji oferujących dania kuchni tajskiej. Sieć rozszerza właśnie współpracę z Glovo, które będzie wyłącznym operatorem dostaw dań Thai Woka. Dzięki temu mieszkańcy miast, w których obecna jest restauracja, mogą skorzystać z pełnej oferty, która jest dostępna wyłącznie za pośrednictwem aplikacji Glovo.

Polacy uwielbiają kosztować nowych smaków kuchni świata. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników, Glovo rozwija współpracę z Thai Wok – znaną siecią restauracji tajskich w segmencie quick service restaurant. Współpraca objęta jest wyłącznością. Oznacza to, że Glovo jest jedynym partnerem delivery sieci.

Thai Wok jest jedną z najchętniej wybieranych restauracji serwującej kuchnię tajską. Kluczowym wyróżnikiem sieci są dania kuchni azjatyckiej bazującej na świeżych składnikach, oryginalnych przyprawach i autorskich recepturach sosów. Ulubionym daniem Polaków oferowanym przez sieć za pośrednictwem Glovo jest pad thai, czyli smażony makaron z warzywami, który jest zamawiany przez użytkowników trzykrotnie częściej, niż inne dania. Tuż za podium znalazł się także pad udon, ryż smażony oraz kurczak słodko kwaśny.

- Kanał delivery, w trakcie pandemii był kluczowym kanałem sprzedaży dla wielu biznesów gastronomicznych w tym również i dla nas. Wybór Glovo jako jedynego dostawcy, podwyższy poziom kontroli aktualnej oferty, czasu dostawy oraz jej jakości. Decydując się na współpracę z Glovo wiedzieliśmy, że wybieramy partnera, z którym jesteśmy w stanie budować nową jakość w oparciu o wspólne cele i dynamiczny rozwój. Jest bardzo duży i odważny krok, niemniej jednak widzimy wiele pozytywów takiego rozwiązania, chociażby uproszczenie procesu przyjmowania zamówień w placówkach czy podniesienie jakości obsługi dostaw - mówi Bartosz Brusikiewicz, Dyrektor Zarządzający Thai Wok

Glovo wkroczyło na polski rynek dwa lata temu, a obecnie marka może pochwalić się już ponad 3 milionami pobrań.

 

 - Bardzo cieszymy się na wyłączną współpracę Glovo i Thai Wok, która jest jedną z najpopularniejszych marek restauracji serwujących dania kuchni tajskiej w Polsce. Nieustannie staramy się poszerzać wachlarz partnerów, których oferta odpowiada na potrzeby naszych użytkowników. Polacy są otwarci na nowe smaki, dlatego między innymi kuchnia azjatycka cieszy się nieustannie rosnącą popularnością – mówi Carlos Silvan, główny manager Glovo Polska.

Pełna oferta sieci Thai Wok jest już dostępna w aplikacji Glovo. Z dostaw pysznego tajskiego jedzenia wprost pod drzwi mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy, Poznania, Lublina oraz Trójmiasta.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS