Cieszę się, że jestem ambasadorem tak ważnej i przełomowej akcji. Grając od bardzo młodego wieku, nauczyłem się doceniać znaczenie zdrowego odżywiania. Tym bardziej teraz, kiedy jestem tatą dwóch synów, czuję, że jest to ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Globalne statystyki dotyczące otyłości wśród dzieci są szokujące i nie wykazują żadnych oznak poprawy, dlatego jestem dumny, że razem z moim klubem współpracujemy z Beko, aby pomóc rozwiązać tak poważny problem.
W Polsce akcja nosi nazwę #JedzJakMistrz, a wspierają ją: Agnieszka Mielczarek, Karolina Malinowska i Monika Mrozowska oraz blogerzy Tasteaway. Aby dowiedzieć się więcej na temat akcji oraz wypróbować przepisy polecane przez piłkarskich mistrzów i ich dietetyków zajrzyj na: http://www.beko.pl/jedzjakmistrz/.
Dodatkowe informacje o marce BEKO
Beko to wiodąca marka sprzętu AGD w Europie oraz główny partner FC Barcelony. Beko jest najszybciej rozwijającą się marką na ogólnym rynku europejskim w latach 2000-2016, która w swojej ofercie posiada wszystkie niezbędne sprzęty domowe m.in.: pralki, lodówki, piekarniki, zmywarki do naczyń, suszarki czy kuchenki elektryczne. Jest jednym z najważniejszych producentów na rynku AGD w Wielkiej Brytanii i zajmuje czołowe miejsce na francuskim rynku wolnostojącym i polskim rynku towarów i usług. W 2018 r. Beko zainicjowała kampanię społeczną "Jedz jak mistrz" z udziałem piłkarzy FCB, która ma na celu pomoc rodzicom w lepszym odżywianiu swoich dzieci (www.beko.pl/jedzjakmistrz).
Dodatkowe informacje o FC Barcelona
FC Barcelona została założona 118 lat temu, w 1899 roku, i jest wyjątkowa pod wieloma względami. Klub jest własnością ponad 145 000 członków i może pochwalić się wieloma znaczącymi sukcesami na skalę Europejską. Od czasu założenia FCB wygrała cztery z 5 klubowych tytułów w Lidze Mistrzów i 7 z 24 tytułów w lidze krajowej. Ze względu na swoją wyjątkową osobowość "Barça" jest uznawana za "więcej niż klub". Charakterystyczny styl gry drużyny jest naśladowany na całym świecie przez najlepszych zawodników i trenerów naszych czasów, całości dopełnia natomiast wiara klubu w rodzime talenty. Wszystko to idzie w parze ze stałą ambicją, by stać się najbardziej podziwianą, ulubioną i globalną instytucją sportową na świecie. Misja ta realizowana jest w oparciu o podstawowe zasady panujące w sporcie: pokorę, wysiłek, ambicję, szacunek i pracę zespołową. Klub jest również znany ze swojego zaangażowania w akcje społeczne, które przekazywane są za pośrednictwem Fundacji FC Barcelona i jej pracy w zakresie edukowania dzieci poprzez pozytywne działania i wartości sportu. Ten niepowstrzymany rozwój klubu w ostatnich latach doprowadził do globalnego zasięgu ponad 300 milionów fanów i sprawił, że FC Barcelona jest światowym liderem w mediach społecznościowych.