Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-05-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Game Industry Trends: Money Talks już 20 maja

Czy uda się odnaleźć cud monetyzacji? Gdzie leżą pieniądze - jeśli nie na ziemi, to może w sieci? Czy pudełkowe wersje gier stanął się białymi krukami? Jak zmienia się rynek gier wideo w obliczu inwazji tytułów free 2 play? Czy na grach naprawdę da się zarobić? Dużo zarobić?

GIT: Money Talks to jednodniowa konferencja organizowana pod marką słynnej imprezy poświęconej różnorodnym trendom w świecie cyfrowej rozrywki. Do tej pory podczas dwóch konferencji (rok 2011 i 2012) organizowanych przez firmę NoNoobs poruszono bardzo różnorodne obszary związane z produkcją i sprzedażą gier wideo. Teraz przyszedł czas na skupienie tematyki wokół jednego z najważniejszych elementów każdego biznesu, czyli wokół pieniędzy.

Celem Konferencji GIT: Money Talks 2012 jest wskazanie możliwych trendów rynkowych oraz istniejących mechanizmów zarabiania na grach wideo. Zaprezentujemy zalety i wady różnych kanałów dystrybucji czy metod monetyzacji. Naszą ambicją jest odkrycie, jakimi ścieżkami wędrują pieniądze w branży gier wideo.

Dlaczego warto przybyć na GIT: Money Talks?

1) Bo na żadnej innej konferencji nikt nie unaoczni uczestnikom, gdzie pomiędzy Turcją a Brazylią leży Polska - jeśli chodzi o rynek gier Free 2 Play oczywiście. 2012 roku Tureccy konsumenci wydali 459 milionów dolarów na gry, a Brazylijscy - 265 milionów dolarów. Tylko na gry F2P. Tymczasem cały polski rynek gier wideo w 2012 roku oscylował w granicach 400 milionów dolarów. Kwotowo jesteśmy zatem gdzieś pomiędzy. Ale czy na pewno? Brazylijski i Turecki rynek porówna specjalnie dla uczestników konferencji Christian Borneman, payment manager, BoaCompra.

2) Bo można się dowiedzieć, skąd wziąć kasę na granie? Nie - na robienie gier. Piotr Żygadło, wiceprezes Artifex Mundi i producent gier postara się wskazać, co można zrobić, gdy kończą się pieniądze na tworzenie produkcji. Czy crowdfunding to lepsza alternatywa niż wydawca? Tego się dowiecie na GIT: Money Talks.

3) Bo nigdzie indziej nie dowiecie się kto pływa w morzu gier społecznościowych oraz jak zmonetyzować grę nie bacząc na buzzwordy czy bańki inwestycyjne. Wojtek Ozimek, współzałożyciel one2tribe, oraz Jacek Jankowski, games and applications advisor w nk.pl, odrobili lekcję za wielu fascynatów zarabiania w świecie gier społecznościowych. Jaką lekcję? Odkryjecie na GIT: Money Talks!

4) Bo odkryjecie, że Crytek faktycznie za 5 lat może całkowicie zdryfować do świata gier Free 2 Play, o czym wspominał szef studia, Cevat Yerli. Paha Schulz, director of business development z Cryteka, wskaże na różnice między Azją a Zachodem w świecie gier wideo. Zanalizuje trendy monetyzacyjne zależne od rynków. I być może przy okazji wspomni o planach Cryteka po grze Warface...

5) Bo uczestnicy dowiedzą się, jaka jest najszybsza droga do zwiększenia przychodu ze sprzedaży cyfrowych gier oraz czy mechanizmy monetyzacyjne obecne w grach da się przenieść do świata Internetu jako takiego. Arkadiusz Cybulski, prezes zarządu Gamfi.pl, oraz Michał Gembicki, dyrektor zarządzający CDP.pl, przedstawią analizy, sugestie i wskazówki, dzięki którym bankowe konta połączą się z cyfrowymi edycjami gier, a paywalle ukrywające cenne treści odejdą do lamusa...

Konferencja Game Industry Trends: Money Talks
Organizator NoNoobs.pl

Program Konferencji:
http://www.gitmoney.pl/program


Rejestracja na Konferencję
http://www.gitmoney.pl/rejestracja-na-konferencje


NoNoobs.pl S.A. (www.nonoobs.pl)

NoNoobs S.A. to grupa doświadczonych organizatorów e-biznesowych imprez.

W 2008 r. przygotowaliśmy jedną z pierwszych konferencji na temat polskiego rynku e-commerce.

Konferencje NoNoobs w prawie każdym aspekcie związane są z tematyką internetu, mobile, czy gier.  

Przede wszystkim, wiemy jednak, jak przygotować programy wydarzeń z najlepszymi

merytorycznie treściami oraz wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Jesteśmy dumni z tego, że poziom imprez organizowanych przez NoNoobs stoi na najwyższym poziomie.

Do naszych najbardziej znanych produktów należą – Game Industry Trends 2011/2012, Revenue Trends 2012/2013, Generation Mobile 2012/2013,  Social Enterprise 2012, Ecommerce Trends 2103 czy Game Based Learning 2013.  Zespół NoNoobs składa się z ludzi, którzy wiedzą kto jest kim w polskim internecie i rynku mobile.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS