Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-10-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Galeria Metropolia uzupełnia portfel najemców

150x110

Otwierana w dn. 22-23 października br. gdańska Galeria Metropolia kończy proces komercjalizacji. Do grona nowych najemców dołączyło 14 marek, wśród których znalazły się m.in. sklepy odzieżowe, kawiarnie oraz punkty usługowe. W transakcjach najmu pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

Nowymi najemcami otwieranej w bieżącym miesiącu Galerii Metropolia będą sklepy odzieżowe z akcesoriami m.in. Best Brands, PDM odzież włoska, Lara Fabio oraz Pink Box, a także belgijska marka kategorii casual & luxury – J&JOY. Ponadto ofertę Galerii uzupełnią dwaj najemcy z branży modowej – Monnari i Green Point, pierwsza na rynku trójmiejskim kawiarnia Second Cup, lodziarnia Zielona Budka oraz Kolporter i UPC.

– W procesie doboru najemców staraliśmy się osiągnąć równowagę pomiędzy znanymi i lubianymi markami oraz tymi będącymi nowością w Gdańsku i Trójmieście. Dlatego nasi klienci znajdą w Galerii Metropolia zarówno np. markę modową Monnari, którą dobrze znają, ale będą mogli również zrobić zakupy w Best Brands, PDM odzież włoska, J&JOY czy Sports Direct firmach odnoszących sukcesy w innych krajach – mówi inwestor, Bogdan Górski, Prezes PB Górski.

Przedsiębiorstwo Budowlane Górski w Gdańsku-Wrzeszczu prowadzi wieloetapowy projekt, który składa się m.in. z otwieranej w październiku br. Galerii Metropolia i hotelu sieci Focus ze 126 pokojami oraz centrum konferencyjnym. W sąsiedztwie obiektu w ramach osiedla Browar Gdański powstaje ponad 1000 mieszkań, a także 20 tys. m kw. powierzchni usługowo-rozrywkowej w Browarze Kulturalnym. Galeria Metropolia będzie jednym z najlepiej skomunikowanych centrów handlowych w Trójmieście. Klienci przyjeżdżający pociągiem dostaną się do galerii z sąsiadującego z nią peronu SKM, przechodząc przez kładkę nad torami lub przedłużony tunel pod nimi. Dodatkowo obiekt zaoferuje swoim klientom i najemcom ponad 34 tys. m kw. powierzchni handlowej oraz ok. 1100 miejsc parkingowych, a także zewnętrzny parking typu park & ride. Na czterech poziomach przewidziano łącznie ok. 150 lokali i stoisk handlowych oraz usługowych.

– Proces komercjalizacji Galerii Metropolia dobiega końca, zapraszamy wszystkich na otwarcie obiektu 22 października 2016 r. Odpowiednia selekcja i dobór najemców z pewnością pozwoli na wyróżnienie się nowej galerii na tle pozostałych obiektów handlowych na trójmiejskim rynku – mówi Marta Słysz, Starszy konsultant w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS