WARSZAWA, 3 sierpnia 2011 – Na niespełna rok przed pierwszym gwizdkiem mistrzostw Europy w piłce nożnej, firmy poszukują najbardziej oryginalnych gadżetów, by wzbudzić zainteresowanie kibiców i wzmocnić widzialność swojej marki. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, firma Flagzone wprowadziła do Polski flagi na lusterka samochodowe, gadżet znany każdemu, komu dane było uczestniczyć w piłkarskich mistrzostwach świata w Republice Południowej Afryki.
Pokrowce-flagi były marketingowym hitem mundialu A.D. 2010, równie widocznym, ale mniej dokuczliwym niż wuwuzele. Podbiły ulice Republiki Południowej Afryki dzięki świetnej kampanii reklamowej jednej z firm motoryzacyjnych. Firma ta promowała swój najnowszy model pokazując na zdjęciach reklamowych auta z pokrowcami w południowoafrykańskich barwach. I obiecując, że każdy chętny dostanie w salonie taki pokrowiec. Zainteresowanie było tak wielkie, że w salonach powstawały listy społeczne, a podczas mistrzostw trudno było znaleźć na ulicach samochód bez tych flag.
Flagi w formie pokrowcówna lusterka stworzone z myślą o kibicowaniu i manifestowaniu barw narodowych, stają się dzisiaj również nowym nośnikiem reklamowym. Ten oryginalny element dekoracyjny zwraca uwagę innych kierowców i pieszych wpadając szybko w oko potencjalnym klientom. Umieszczone na lusterkach, są lepiej – i dłużej – widoczne dla innych kierowców niż reklamy na drzwiach bocznych.Flagi na lusterka są bardziej praktyczne i efektowniejsze niż mocowane na samochodach chorągiewki. Pozostaną na swoim miejscu nawet przy bardzo szybkiej jeździe, nie ograniczają widoczności i nie potrzebują żadnych uchwytów.
Pokrowce na lusterka samochodowe firmy Flagzone to świetny gadżet dla zmotoryzowanego kibica i wielbiciela danej marki. Dla tych, którzy chcą pokazać kogo wspierają już w drodze na stadion, na ulicach miast i autostradach.
„Nasza firma jako pierwsza wprowadziła flagi na lusterka do sprzedaży w Polsce i wierzymy, że powtórzą swój południowoafrykański sukces. Poprzez podobne kampanie, jak ta z mundialu w 2010, polskie firmy mają szansę wykorzystać szansę, jaką jest olbrzymi entuzjazm polskich kibiców” – mówi Michał Karkoszka z Flagzone. „Współpracując z agencjami marketingowymi i reklamy tworzymy dowolne wzory flag, które znacznie zwiększają postrzegalność danej marki. Mamy nadzieję, że dzięki naszym pokrowcom polskie drogi i ulice staną się jeszcze bardziej kolorowe, a kibice poczują, że należą do jednej wielkiej rodziny.”
O firmie Flagzone Flagzone S.C. jest dystrybutorem flag i pokrowców na lusterka samochodowe. Firma współpracuje z sieciami handlowymi, sklepami kibica i agencjami reklamowymi, oferując sprawdzone, wysokiej jakości produkty. Zindywidualizowane pokrowce, w dowolnych barwach, rozmiarach i z dowolnym nadrukiem są świetnym narzędziem w kampaniach reklamowych i społecznych, gwarantując dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Flagzone S.C. zastrzegła prawa wyłączne na terytorium RP do znaku towarowego Flaga, oznaczającego pokrowce i flagi na lusterka samochodowe oraz wzoru użytkowego pt. pokrowiec na lusterko samochodowe dokonując zgłoszeń w Urzędzie Patentowym RP. Więcej informacji znajduje się na stronie www.flagzone.pl
Kontakt: Michał Karkoszka, Tel. +48 22 243 53 57, Email: Karkoszka@flagzone.pl