Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-05-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Europejska kampania agencji Publicis dla Sanofi

150x110
Warszawa, 18 maja 2015 roku – Agencja Publicis przygotowała dla Sanofi międzynarodową kampanię wprowadzającą na rynek dwa suplementy diety znanej marki Magne B6. Zaprojektowane i zrealizowane w Polsce kreacje promujące Magne-B6 Skurcz i Magne-B6 Sen ukażą się w mediach nie tylko w kraju, ale także we Włoszech, w Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji. Rozpoczynające się dzisiaj działania komunikacyjne obejmują telewizję, internet i promocję w miejscach sprzedaży.

„Duże doświadczenie polskiego zespołu, wielokrotnie potwierdzane nagrodami EFFIE, spowodowało, że globalni klienci coraz częściej powierzają nam realizację kampanii na poziomie międzynarodowym. Dotyczy to także kreacji. Jakość strategii i wykonania, którą możemy w tej sferze zaoferować, spełnia wysokie standardy wymagających rynków nie tylko w Europie. Dzięki temu spot zrealizowany w Warszawie może być pokazywany np. we włoskich stacjach telewizyjnych” – powiedział Marek Gargała, CEO agencji Publicis, i dodał: „W przypadku Sanofi oprócz Magne B6 obsługujemy stale także marki: Allegra, Essentiale, Modafen, Loxon 2% oraz NO-SPA. W tym ostatnim przypadku przygotowane przez nas kampanie dwukrotnie w ciągu ostatnich trzech lat zdobyły statuetki w konkursie EFFIE”.

Magne-B6 Sen i Magne-B6 Skurcz to nowe warianty suplementów diety w rodzinie tej popularnej marki magnezowej. Pierwszy z nich poza wysoce przyswajalnym magnezem w formie cytrynianu oraz witaminą B6 zawiera składniki ziołowe wspomagające zasypianie i spokojny sen: wyciąg z szyszek chmielu oraz wyciąg z liści melisy.

Z kolei Magne B6 Skurcz to połączenie wspomnianego cytrynianu magnezu z potasem i witaminami, które wspomagają prawidłową pracę mięśni. Suplement polecany jest osobom aktywnym fizycznie.

„Magne B6 jest liderem rynku preparatów magnezowych. Konsumenci od lat doceniają wysoką jakość naszych produktów. Nowe preparaty są odpowiedzią na potrzeby kolejnych grup konsumentów. Poszerzenie portfolio wpisuje się w trendy rynkowe, które pokazują, że komplementarna oferta jest atutem w kategorii magnezowej”– mówi Dawid Forysiak, Business Unit OTC Director z Dywizji CHC Sanofi. „Zdecydowaliśmy się na wsparcie obu wariantów w tym samym czasie w największych stacjach telewizyjnych oraz jako VOD. Jak pokazują nasze wcześniejsze doświadczenia, połączenie telewizji z obecnością w internecie zapewnia szerokie i efektywne dotarcie do konsumenta” – dodaje.

„Kampania prowadzona jest równolegle dla obydwu wariantów Magne B6. Dla każdego z nich stworzyliśmy osobny zestaw kreacji bazujących na wspólnym formacie kreatywnym nawiązujący do ubiegłorocznej kampanii realizowanej dla Magne-B6 Max. Przekaz Magne B6 Sen jest adresowany do młodych, aktywnych zawodowo kobiet, którym bezsenność spowodowana natłokiem zajęć utrudnia spełnienie życiowych ambicji. W przypadku Magne B6 Skurcz odwołujemy się do mody na bieganie, podpowiadając aktywnym fizycznie mężczyznom, gdzie szukać antidotum na dolegliwości związane z dużym wysiłkiem organizmu” – powiedziała Diana Świątek, Account Supervisor z agencji Publicis, i dodała: „Zajmujemy się kompleksową obsługą kampanii. Po ubiegłorocznym sukcesie kampanii zrealizowanej dla Magne-B6 Max powierzono nam przygotowanie strategii oraz kreacji także dla nowych rozszerzeń Magne B6 zarówno na rynek polski, jak i na rynki europejskie”.

W Polsce zrealizowane przez agencję Publicis spoty pojawią się w kanałach należących między innymi do stacji TVP, TVN i Polsat.

Spoty można obejrzeć pod adresami:

• http://youtu.be/66CPIq4Lw3g
• http://youtu.be/jjFN-Ejbe-w

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracował zespół w składzie: Joanna Bednarkiewicz (Creative Group Head), Marek Preiss (Senior Copywriter), Magda Korzyńska (Senior Copywriter), Aleksandra Kowalczyk (Broadcast Production Director), Diana Świątek (Account Supervisor), Kamila Roszkowska (Group Account Director), Justyna Pyzik (Senior Strategic Planner). Stronę klienta reprezentowali Michał Dąbrowski (Category Manager Wellbeing) oraz Amanda Caudwell (Category Director VMS and Family Care Europe). Produkcją zajął się dom produkcyjny PAPAYA Studio, a postprodukcją RiodePost. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu ZOG.

Agencja Publicis współpracuje z Sanofi, właścicielem marki Magne B6, od 2004 roku. W 2012 i 2014 roku agencja otrzymała odpowiednio srebro i brąz w konkursie EFFIE za kampanie realizowane dla produktu NO-SPA.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS