Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

Elektryzujacy weekend z Peugeot

W ostatni weekend października (28-30. 10.2011) na klientów Blue City czeka kolejna atrakcja, tym razem z branży motoryzacyjnej. Marka Peugeot przygotowała ekspozycję najnowszych modeli, w tym absolutny przebój - w pełni elektryczny i ekologiczny Peugeot iOn. Będzie można go nie tylko zobaczyć, dotknąć, ale też się nim przejechać.

W ostatni weekend października (28-30. 10.2011) na klientów Blue City czeka kolejna atrakcja, tym razem z branży motoryzacyjnej. Marka Peugeot przygotowała ekspozycję najnowszych modeli, w tym absolutny przebój – w pełni elektryczny i ekologiczny Peugeot iOn. Będzie można go nie tylko zobaczyć, dotknąć, ale też się nim przejechać. Jazdy testowe odbędą się na ostatnim piętrze parkingu wielopoziomowego. Wraz z Peugeotem zaprezentuje się jego partner e+ – pierwsza polska firma dostarczająca kompletny pakiet usług pozwalający w pełni cieszyć się z korzystania z auta elektrycznego. e+ posiada własne punkty doładowań pojazdów elektrycznych w najlepszych galeriach handlowych Warszawy, w tym w Blue City.

Podczas weekendu Peugeot zaprezentuje się jako lider w zakresie ochrony środowiska. Przez ostatnie lata koncern pełni rolę rozjemcy pomiędzy ludźmi ich samochodami, a środowiskiem naturalnym. We wszystkich modelach marki proponowane są silniki najnowszej generacji, nie tylko oszczędne, ale przede wszystkim dbające o środowisko. Peugeot jest jednym z pierwszych producentów, który wprowadza na rynek samochód w 100% elektryczny, o zerowej emisji spalin. iOn został zaprojektowany z myślą o jeździe w mieście i obszarach podmiejskich. Jest dynamiczny, zwrotny, kompaktowy, oferuje komfortowe warunki podróżowania dla czterech dorosłych osób.

Zapowiadany weekend będzie nie tylko wspaniałą okazją do poznania i przetestowania samochodu z napędem elektrycznym, lecz także zaznajomienia się z innymi modelami Peugeot wystawionymi na ekspozycji. Wśród nich będą: Peugeot 508 SW, 5008, 3008, RCZ, 308 CC.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue Cityto ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl

Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity

PEUGEOT Polska jest oficjalnym importerem samochodów, części zamiennych i akcesoriów marki Peugeot w Polsce. Powstała na przełomie 1992 i 1993 roku i jest filią Automobiles Peugeot.

PEUGEOT należy do producentów oferujących gamę modeli wszystkich segmentów samochodów, którą nieustannie wzbogaca, zaczynając od najmniejszych 107, 206+, 207, 308 aż po modele wyższej klasy 508. .

Niewątpliwie należy podkreślić, iż we wszystkich modelach marki Peugeot proponowane są silniki najnowszej generacji, nie tylko oszczędne, ale przede wszystkim dbające o środowisko. Jeden samochód na 6 sprzedanych emituje mniej niż 120 g CO2/ km. Marka ma również silną pozycję na rynku pojazdów dostawczych. Cieszące się dużym uznaniem modele Bipper, Partner i Boxer to efekt wieloletnich doświadczeń firmy- samochody te przeznaczone są przede wszystkim do przewozu ładunków, a ich wielofuncyjność zapewnia możliwość zabudowy na życzenie klienta.

Peugeot Polska jest partnerem polskiej Prezydencji i przekazała 117 samochodów osobowych służących do obsługi spotkań organizowanych w Polsce w drugiej połowie roku.

Więcej informacji na www.peugeot.pl

Spółka e+ jest pierwszym na polskim rynku integratorem dostarczającym kompletny pakiet usług dla użytkowników pojazdów elektrycznych. Zapewnia dostęp do własnej sieci punktów doładowań, finansowanie (w tym leasing lub wynajem), serwis, ubezpieczenie i assistance pojazdu. Obecnie e+ oferuje klientom pojazdy Mitsubishi i-MiEV, Peugeot iOn oraz Tazzari.

W maju 2011 roku e+ uruchomiła 12 punktów doładowań zlokalizowanych w warszawskich centrach handlowych, odwiedzanych przez dziesiątki milionów klientów rocznie: w Galerii Mokotów, Arkadii, CH Warszawa Wileńska i Blue City. Firma, której strategicznym celem jest budowanie rynku elektrycznej mobilności w Polsce, kieruje ofertę głównie do firm oraz instytucji publicznych, którym bliskie są wartości społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), innowacyjności, nowych technologii oraz świadomość ekologiczna.

Większościowym udziałowcem e+ Sp. z o.o. jest Polenergia S.A., mniejszościowym partnerem firmy jest działająca w Polsce i na rynkach światowych spółka Alva Technologies, która dostarcza pełną ofertę najnowocześniejszej infrastruktury, służącej doładowywaniu samochodów elektrycznych.

Więcej informacji na www.electricmobility.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS