Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-04-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ekopoint - nowy, unikalny nośnik reklamy outdoor w przestrzeni miejskiej

150x110

Sieć ekopoints

Do Sieci ekopoints należą popularne restauracje, kawiarnie, puby, bary i hostele. Są to miejsca zlokalizowane w centralnych rejonach miasta.
Lokalizacje należące do Sieci ekopoints to ważne miejsca na rozrywkowej mapie studiujących i pracujących mieszkańców miast. Obecnie Sieć
ekopoints obejmuje miasta: Kraków (blisko 110 nośników) i Warszawę (blisko 86 nośników).

Do kogo dotrze reklama w ekopoints

> Młodzi – między 18 a 39 rokiem życia
> Dobrze wykształceni - studenci, pracownicy korporacyjni i umysłowi, przedstawiciele wolnych zawodów, menadżerowie
> Aktywni – czas wolny spędzają poza domem, bywalcy restauracji, kawiarni, klubów i dyskotek
> Ludzie sukcesu - zarabiający powyżej średniej i mający swobodę w wydatkowaniu pieniędzy
> Miłośnicy multimediów – aktywni użytkownicy Internetu i mediów społecznościowych, posiadający różne urządzenia przenośne.
> Dbający o środowisko – coraz częściej troszczący się o stan środowiska naturalnego.

Wskaźniki efektywności nośnika reklamy - Ekopoint

Ekopoints są w stanie nie tylko dostarczyć pozazdroszczenia wysokiego poziomu zasięgu, ruchu, OTS i świadomego kontaktu z reklamą, ale także
znajdują się w punktach styku z potencjalnym odbiorcą przekazu reklamowego. Dostarczają je także efektywnie pod względem kosztów.

www.uniqueurbanmedia.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS