Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-04-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ekopoint - nowy, unikalny nośnik reklamy outdoor w przestrzeni miejskiej

150x110

Sieć ekopoints

Do Sieci ekopoints należą popularne restauracje, kawiarnie, puby, bary i hostele. Są to miejsca zlokalizowane w centralnych rejonach miasta.
Lokalizacje należące do Sieci ekopoints to ważne miejsca na rozrywkowej mapie studiujących i pracujących mieszkańców miast. Obecnie Sieć
ekopoints obejmuje miasta: Kraków (blisko 110 nośników) i Warszawę (blisko 86 nośników).

Do kogo dotrze reklama w ekopoints

> Młodzi – między 18 a 39 rokiem życia
> Dobrze wykształceni - studenci, pracownicy korporacyjni i umysłowi, przedstawiciele wolnych zawodów, menadżerowie
> Aktywni – czas wolny spędzają poza domem, bywalcy restauracji, kawiarni, klubów i dyskotek
> Ludzie sukcesu - zarabiający powyżej średniej i mający swobodę w wydatkowaniu pieniędzy
> Miłośnicy multimediów – aktywni użytkownicy Internetu i mediów społecznościowych, posiadający różne urządzenia przenośne.
> Dbający o środowisko – coraz częściej troszczący się o stan środowiska naturalnego.

Wskaźniki efektywności nośnika reklamy - Ekopoint

Ekopoints są w stanie nie tylko dostarczyć pozazdroszczenia wysokiego poziomu zasięgu, ruchu, OTS i świadomego kontaktu z reklamą, ale także
znajdują się w punktach styku z potencjalnym odbiorcą przekazu reklamowego. Dostarczają je także efektywnie pod względem kosztów.

www.uniqueurbanmedia.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS