Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-12-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Dzień Innowacji Cyfrowej w P&G

150x110
Ponad 50 start-upów zgłosiło swoje projekty do konkursu organizowanego przez firmę Procter & Gamble. Lider rynku dóbr szybko zbywalnych, do którego należą takie marki, jak Pampers®, blend-a-med®, head&shoulders®, Pantene® czy Gillette®, w ramach obchodów 175 lat swojego istnienia ogłosił 10 grudnia Dzień Innowacji Cyfrowej. W ramach tej inicjatywy firma zaprosiła do prezentacji swoich innowacyjnych rozwiązań start-up’y z dziedziny technologii cyfrowych.

Aż 52 projekty z obszaru nowoczesnych technologii, usług mobilnych oraz dostaw danych zostało zgłoszonych do konkursu zorganizowanego przez Procter & Gamble. Celem inicjatywy jest wyłonienie rozwiązań, które będą mogły być wdrożone w P&G w Polsce oraz w innych krajach Europy Centralnej. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybranych zostało 6 pomysłów, które były prezentowane jury składającemu się z managerów i ekspertów Procter & Gamble. Jury zwracało uwagę przede wszystkim na rozwiązania, które pomogą firmie lepiej poznawać i rozumieć potrzeby konsumentów. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, koncern chce m.in. umożliwić konsumentom dostęp do informacji o ich ulubionych produktach wszędzie tam, gdzie będą tego potrzebowali – w sposób dostosowany do ich indywidualnych potrzeb, zainteresowań i zwyczajów.

"W naszych relacjach z konsumentami kładziemy ogromny nacisk na sferę komunikacji, która dziś nie może istnieć bez rozwiązań cyfrowych. Postępująca digitalizacja społeczeństwa mobilizuje nas do ciągłego poszukiwania i wdrażania nowych technologii" – powiedział Marek Kapuściński, Dyrektor Generalny i Wiceprezydent Procter & Gamble w Europie Centralnej. "Zaprezentowane dziś projekty są nie tylko odpowiedzią na tę potrzebę rynku, ale także świadczą o głębokim rozumieniu potrzeb konsumentów, jakie reprezentują zaproszone przez nas firmy".

Dzień Innowacji Cyfrowej P&G to okazja dla początkujących firm do wypromowania swojej działalności, ale także możliwość dla P&G do znalezienia potencjalnych partnerów. Ponad połowa innowacji wdrażanych przez Procter & Gamble powstaje w wyniku współpracy z zewnętrznymi partnerami. Dotąd było to możliwe m.in. dzięki specjalnym programom partnerskim, jak np. Connect + Develop, które pomagają identyfikować, weryfikować i wprowadzać w życie nowatorskie pomysły zewnętrznych firm i osób prywatnych. Innowacje są siłą napędową P&G, a globalnie nakłady na ten cel wynoszą ok. 2 miliardy USD rocznie.

O Procter & Gamble
P&G to jedna z największych międzynarodowych firm FMCG. Ponad cztery miliardy razy dziennie marki P&G pojawiają się w życiu ludzi na całym świecie. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli asortymentowych, w skład którego wchodzą godne zaufania, wiodące marki wysokiej jakości, takie jak: Pampers, Tide, Ariel, Always, Whisper, Pantene, Mach3, Bounty, Dawn, Gain, Charmin, Downy, Lenor, Iams, Crest, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Braun i Fusion. Pracownicy dokładają wszelkich starań, aby produkty P&G spełniały składane obietnice i ulepszały życie swoich konsumentów dzisiaj i w przyszłości.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS