Ten popularny program konsumencki jest odzwierciedleniem realnych tendencji rynkowych, czyli stoją za nim rzeczywiste wybory konsumentów – mówi Teresa Mroczek-Krupa, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Südzucker Polska S.A.
Flagowym produktem marki jest cukier biały 1 kg Cukier Królewski, który od 15 lat zachowuje niezmiennie wysoką jakość. Ale Cukier Królewski ma w swojej ofercie także zupełnie unikatowe, produkty np. jedyny na polskim rynku cukier perlisty, pozwalający na profesjonalną dekorację domowych wypieków czy cukier puder w opakowaniu z okienkiem 400g. Jest on zamknięty w szczelnej foliowej torebce wyposażonej w naklejkę, pozwalającą na wielokrotne otwieranie i zamykanie opakowania.
To oczekiwania konsumentów wskazują nam w jakim kierunku powinniśmy się rozwijać i jak ulepszać swoją ofertę. Nieustannie bierzemy pod uwagę potrzebę najwyższej jakości i szerokiej gamy produktów. Sugestie konsumentów są także punktem wyjścia do kreowania nowych rozwiązań w zakresie opakowań naszych produktów – dodaje Teresa Mroczek- Krupa.
Cukier Królewski wprowadził na rynek między innymi cukier drobny biały i trzcinowy w kartonie z zakrętką. Dzięki miarce na opakowaniu można szybko odmierzyć potrzebną ilość produktu bez użycia wagi. Innowacyjny jest także cukier puder w młynku, dzięki któremu uzyskamy idealnie sypki puder bez użycia sitka. To zaledwie kilka przykładów innowacji tej marki, pełną gamę produktów Cukru Królewskiego można znaleźć na www.cukier-krolewski.pl
Przez 15 lat nabyliśmy wiele cennego doświadczenia. Zrozumieliśmy, że stabilny rozwój marki jest możliwy do osiągnięcia tylko dzięki stopniowemu wprowadzaniu cennych innowacji i łączeniu ich ze sprawdzonymi formułami. Bardzo dziękujemy konsumentom, kupcom i partnerom biznesowym, którzy doceniają to, że wciąż doskonalimy dla nich nasze produkty. Tak naprawdę Wasze zaufanie to dla nas największa nagroda - podsumowuje Teresa Mroczek- Krupa.
W ciągu 15 lat marka Cukier Królewski zdobyła liczne nominacje i nagrody w konkursach konsumenckich i branżowych. Produkty z jej oferty mają na swoim koncie poza Złotym Laurem Konsumenta także m.in. takie tytuły jak: Złoty Paragon, Produkt Na Medal czy Przebój FMCG.