Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-03-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

Co George Clooney i członkowie Klubu Nespresso wożą w walizkach?

150x110

Już 19 marca kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Nespresso

Nespresso to światowy lider w sektorze kawy porcjowanej. Marka zyskała sobie uznanie kawoszy na całym świecie dzięki szerokiemu portfolio i innowacyjnemu podejściu do sprzedaży. W ubiegłym roku firma Nespresso po raz pierwszy przeprowadziła w Polsce telewizyjną kampanię reklamową, która tej wiosny będzie miała swoją kolejną odsłonę.

Najnowszy spot, zatytułowany „The Swap” (Zamiana) jest kontynuacją międzynarodowych działań marketingowych marki. Reklama z udziałem jej wieloletniego ambasadora, Georga Clooney’a, została stworzona przez IPG Group (Lowe Paris) przy współpracy z Grantem Heslov’em – wielokrotnie nominowanym do Oskara reżyserem, producentem i scenarzystą.

 „Spot ma na celu pokazanie, że Nespresso oferuje każdemu indywidualny, unikatowy sposób cieszenia się kawą, zależnie od tego, jakie smaki preferuje. George Clooney to postać powszechnie kojarzona z marką, a jego zamiłowanie do wyjątkowej kawy podziela rzesza koneserów na całym świecie.” komentuje Joanna Turczyk, marketing manager Nespresso w Polsce.

W spocie, u boku przystojnego Georga Clooney’a, występuje elegancka Panna Volluto, która przez pomyłkę, zamiast swojego bagażu, zabrała z lotniska walizkę z tajemniczym wyposażeniem, w tym kawą Decaffeinato Intenso, a nie jej ulubioną - Volluto. Kiedy spotykają się w butiku Nespresso, by wymienić walizki, Panna Volluto wyraża zdziwienie, które Clooney - przywykły do wrażenia, jakie robi na fanach - błędnie interpretuje. Nie zdaje sobie sprawy, że piękna kobieta w rzeczywistości jest zaskoczona jego wyborem dotyczącym rodzaju kawy. Ta historia przypomina, że członkowie Klubu Nespresso to osoby z charakterem, wyjątkowi, jak każda z 16 Grands Crus od Nespresso.

George Clooney tak komentuje współpracę z marką: „Zawsze dobrze się bawię podczas kręcenia spotów Nespresso – to wspaniałe, kiedy współpraca z marką przez długi okres czasu daje tyle satysfakcji. Reklamy spotykają się z ciepłym przyjęciem, a tajemnica ich sukcesu kryje się częściowo w żartach na mój temat - tym razem robionych przez czarującą Pannę Volluto.

Najnowszy spot Nespresso będzie można zobaczyć na antenie największych polskich stacji telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych od 19 marca br. Obejrzeć można go również na oficjalnym kanale marki w serwisie YouTube: http://www.youtube.com/user/nespresso .

 

* * *

Informacja o Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, w Szwajcarii, obecna jest w ponad 50 krajach i zatrudnia 5 500 pracowników. W 2010 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą 215 butików. Wartość sprzedaży spółki Nespresso w 2010 r. osiągnęła ponad 3 miliardy franków szwajcarskich, a rozwój organiczny spółki osiągnął ponad 20%. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com/mediacenteri www.nespresso.com/pl.

 

* * *
Kontakt dla prasy:

Agnieszka Zagrajek, Weber Shandwick
tel: + 48 22 210 12 40, e-mail: azagrajek@webershandwick.com

Joanna Turczyk, Marketing Manager Nespresso Polska
tel: + 48 22 877 46 86, e-mail: joanna.turczyk@nespresso.com

 

* * *
Dodatkowe informacje na temat oferty Nespresso dostępne są:

w butiku Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47
godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00

pod numerem bezpłatnej całodobowej Infolinii: 800 51 52 53

na stronie www: www.nespresso.com/pl

na profilu Nespresso w serwisie Facebook.com: www.facebook.com/Nespresso





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS