„Chcemy, żeby małe sprawy miały wielkie znaczenie”. Tak w kilku słowach można określić akcję internetową „Chce mi się chcieć”. Inicjatywa ma zwracać uwagę na znaczenie życia codziennego, a w nim małych, codziennych gestów, zachowań czy słów, które wpływają na jakość naszego życia i które mogą zmieniać świat na lepsze. I to właśnie „chęć” ma tu największe znaczenie, bo odbiorcy inicjatywy, która ma w sobie cechy akcji społecznej tworzą świat, w którym nam wszystkim „chce się chcieć”.
Akcja wystartowała w maju i potrwa do 23 grudnia br. Główną platformą komunikacji jest strona internetowa www.chcemisiechciec.pl. Na stronie internetowej oprócz możliwości uzyskania informacji o akcji, można znaleźć inspiracje, którymi podzielili się ci, którym już się chce. Miały to być inspirujące przykłady, jak zmieniać na lepsze otaczający nas świat. Komu najbardziej się chce? Cała akcja wspierana jest kampanią w internecie, której kolejna odsłona ruszy już we wrześniu i będzie kontynuowana do grudnia.
Najbardziej aktywne osoby akcji to ludzie zamieszkujący województwo Łódzkie. Z regionu tego aż 17406 osób promuje inspiracje. Na kolejnych pozycjach pod względem ilości naśladowań znajdziemy województwo Dolnośląskie (8660), Wielkopolskie (4845), Mazowieckie (4389) i Śląskie – (1088).
Przeglądając opublikowane pomysły można wskazać trzy tematy najbardziej lubiane wśród głosujących: tolerancja/szacunek wobec innych, ekologia oraz pomoc innym.
Najbardziej popularną formą inspiracji jest tekst. Następnie w hierarchii znajdują się inspiracje w formie fotografii.
Tematami, na które biorący udział w akcji „Chce misie chcieć” tworzą najwięcej inspiracji są na chwilę obecną w kolejności: uśmiech, pomoc, radość i miłość.
Dzisiaj wiadomo także, że jeden unikalny użytkownik wchodząc na stronę ogląda przynajmniej pięć inspiracji.
Wśród kobiet dominuje temat miłości, pomocy, uśmiechu, radości. Mężczyźni najczęściej poruszają tematykę radości, pomocy, życia oraz rodziny.
Większość inspiracji tworzona jest między godz. 10 a 19.
Do dzisiaj zebrano 43 721 osób promujących zachowania i postawy prezentowane w inspiracjach.
Akcja Chce mi się chcieć jest zainspirowana przez MetLife Amplico i przygotowana przez OgilvyInteractive
Żeby dowiedzieć się więcej lub podzielić się swoją inspiracją, wystarczy wejść na www.chcemisiechciec.pl.
OgilvyInteractive specjalizuje się w szeroko pojętej komunikacji e-marketingowej realizując skuteczne działania w zakresie strategii, kreacji i produkcji. Klientami OgilvyInteractive w Polsce są m.in. IBM, Castrol, Diageo, Whirlpool, Link4, Bank BPH, MetLife Amplico, BAT, Chiquita, Motorola, Néstle. OgilvyInteractive posiada w swojej strukturze dom mediowy Neo@Ogilvy, który zajmuje się planowaniem i zakupem mediów.
…….……………………………………………………………… W Polsce OgilvyInteractive należy go Ogilvy Group Poland, która oprócz OgilvyInteractive obejmuje jeszcze sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/SoHo Square, agencję marketingu zintegrowanego OgilvyAction , agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.
OgilvyInteractive powstało w 1983 jako pierwsza sieć reklamowa na świecie specjalizująca się w marketingu interaktywnym. Wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP – jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50.