Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-08-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bezpieczne dla mamy

150x110
Kidy.pl wystartowało na sieci kilka lat temu, jako sklep internetowy dedykowany marce Humana. Sprzedaż ekskluzywnej żywności dla dzieci i niemowląt znalazła wielu zwolenników, a za ich sprawą sklep bezustannie się rozwija i powiększa asortyment.

Gwarantem zaufania do sklepu i jego wysokiej jakości jest fakt, że sklep Kidy.pl jest jednym z projektów internetowych Verco Sp. z o.o. Jest to dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo, specjalizujące się we wprowadzaniu nowych marek produktów farmaceutycznych oraz FMCG na polski rynek.

W e-sklepie Kidy.pl pojawiły się kosmetyki marek Bubchen i Ziaja oraz akcesoria dla dzieci firm: NUK, AVENT i Canpol Babies. Chociaż poszerzający się asortyment to przede wszystkim kosmetyki oraz akcesoria do spożywania i przechowywania żywności, to już niebawem Kidy.pl szykuje kolejne niespodzianki dla swoich klientów. „Sklep Kidy.pl jest przestrzenią bezpieczną – w dosłownym i przenośnym tego słowa znaczeniu” – stwierdza Maciej Grandys z Verco Sp. z o.o. – „Od lat cenimy sobie nasze e-klientki, które wykorzystują internet zarówno do komunikacji z nami, jak i do zakupu rekomendowanych im przez nas produktów. Mama podczas zakupów dla dziecka na Kidy.pl znajdzie coraz więcej produktów dla siebie, szczególnie tych z segmentu premium. Hitem ostatnich tygodni są plastry na blizny Sutricon, które od momentu pojawienia się w sklepie zainteresowały nasze stałe Klientki”.

Kidy.pl stawia na bezpieczeństwo, pragnąc pomagać młodym rodzicom w doborze jak najlepszych produktów i usług. W tym celu, każdy klient Kidy.pl ma możliwość dialogu i wsparcia merytorycznego ze strony dedykowanego mu Osobistego Konsultanta Kidy.pl. Tak więc pozostałe informacje na temat sklepu najlepiej uzyskać już bezpośrednio z Kidy.pl.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS