Agnieszka Rosa awansowała na stanowisko Deputy Creative Director w BITEME!concept. Rozwój jej kariery wynika z prowadzenia coraz bardziej zaawansowanych agencyjnych projektów. Pracę w BITEME!concept rozpoczęła rok temu od zarządzania zespołem, który zajmował się rewitalizacją powierzchni handlowych dla sieci Carrefour. Związana jest z branżą reklamową od 10 lat. Zanim przeszła do BITEME!concept jako senior art director była odpowiedzialna w Saatchi&Saatchi za obsługę marek m.in. z portfolio Carrefour, Maspex i Carlsberg.
Agnieszka Rosa pasjonuje się kulinariami, co pomagaj jej również przy kreowaniu kampanii dla branży spożywczej. Oprócz kuchni fascynuje ją architektura oraz podróże.
BITEME!concept działa na rynku od 2015 roku. To pierwsza i jedyna agencja na polskim rynku, która zajmuje się kompleksową obsługą projektów tylko i wyłącznie dla branży Food & Beverages, począwszy od przepisów, poprzez kreację aż do realizacji i produkcji we własnym domu produkcyjnym.
BITEME!concept ma na koncie realizacje projektów dla m.in. Nestle, Carrefour Polska, OSM Piątnica i Kampanii Piwowarskiej