Agencja Albedo Marketing opracowała strategię i komunikację programu Architekci Światła dla Philips Lighting Poland. W ramach prowadzonych działań przygotowano skierowany do studentów konkurs „Włącz się w projekt!”, który swój finał będzie miał w październiku tego roku. Jego celem jest stworzenie iluminacji Kościoła św. Mikołaja w Gdańsku.
Program Architekci Światła, którego strategię i komunikację przygotowała agencja Albedo, skierowany jest do osób związanych z projektowaniem oświetlenia: architektów, designerów, a także studentów. Celem Programu jest inspirowanie, pobudzanie kreatywności oraz edukowanie na temat wykorzystywania światła i jego roli w przestrzeni. Warsztaty i konkursy poświęcone tej tematyce pozwalają przetestować w praktyce innowacyjne technologie i rozwiązania, zgodne z najnowszymi trendami oświetleniowymi.
Część działań prowadzonych przez Philips Lighting Poland ma na celu zachęcić studentów do zdobywania doświadczenia zawodowego jeszcze przed opuszczeniem murów uczelni. W związku z tym w ramach programu Albedo realizuje konkurs – „Włącz się w projekt!”. Do końca października 2012 roku studenci mogą zgłaszać koncepcje iluminacji Kościoła św. Mikołaja w Gdańsku. Na autorów najciekawszych prac czekają m.in. inspirujące wyjazdy zagraniczne połączone z warsztatami w Centrum Zastosowania Światła Philips w Lyoinie i Eindhoven.
Agencja Albedo jest również odpowiedzialna za przygotowanie logotypu programu, welcome pack i komunikacji na stronie internetowej www.philips.pl/architekciswiatla. Ponadto konkurs jest promowany przez plakaty i ulotki.