AM Art-Media Agencja PR rozpoczęła współpracę non profit z Fundacją Dorastaj z Nami. Fundacja, poprzez swoje działania, wspiera edukację dzieci osób poszkodowanych w trakcie pełnienia służby publicznej, m.in. strażaków, policjantów i żołnierzy.
Misją Fundacji Dorastaj z Nami jest wspieranie edukacji dzieci osób poszkodowanych w trakcie pełnienia służby publicznej – m.in. policjantów, żołnierzy, strażaków czy ratowników górskich. To wsparcie realizowane jest poprzez fundowanie stypendiów edukacyjnych. Środki na nie znajdują się dzięki hojności partnerów i darczyńców – m.in. wielkich instytucji finansowych i liderów rynkowych z różnych branż.
- Chcemy zapewnić dzieciom przepustkę do lepszego jutra, zapewniając środki na ich edukację – mówi Magdalena Pawlak, Prezes Zarządu Fundacji Dorastaj z Nami – Współpraca z AM Art-Media z jednej strony ma wspierać informowanie o bieżących działaniach Fundacji, a z drugiej – pomóc w promowaniu naszej misji wśród kolejnych potencjalnych partnerów – dodaje Prezes.
Współpraca Fundacji z Agencją obejmuje usługi z zakresu doradztwa public relations oraz media relations, w tym m.in. bieżące informowanie o najważniejszych wydarzeniach dotyczących działalności Fundacji Dorastaj z Nami. Agencja zajmie się obsługą Gali Fundacji w Pałacu Prezydenckim 15 grudnia br. Podczas tego wydarzenia nastąpi przekazanie stypendiów dla dzieci polskich żołnierzy poległych w Iraku i Afganistanie, wręczanych w ramach akcji „Misja: SEMPER FI”. Akcja jest objęta Honorowym Patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Bronisława Komorowskiego.
- Nasza Agencja ma doświadczenie we wspieraniu projektów CSR, Fundacja cieszy się dużą renomą i prowadzi niezwykle potrzebne działania. Jestem przekonany, że ta synergia przyniesie bardzo dobre efekty. Współpracę rozpoczynamy już teraz, od wspomnianej Gali w Pałacu Prezydenckim, a przed nami kolejne wspólne projekty – mówi Arkadiusz Bińczyk, dyrektor generalny AM Art-Media.
Jak podkreśla dyrektor generalny AM Art-Media, zakres współpracy będzie obejmował nie tylko obsługę medialną wydarzeń organizowanych przez Fundację i docieranie z bieżącymi informacjami do mediów. Agencja chce wspomóc komunikacyjnie proces zachęcania firm i instytucji do włączenia się w działalność Fundacji.