Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-11-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Allegro najmocniejszą marką handlową w Polsce

Jeden z najbardziej opiniotwórczych polskich dzienników, Rzeczpospolita, ogłosił wczoraj swój coroczny ranking Polskich Marek. Marka Allegro ponownie zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Handel”, wyprzedzając zarówno sklepy internetowe jak i tradycyjne. 
Według Rzeczpospolitej czołówka najmocniejszych marek w handlu to liderzy e-commerce, a tradycyjny handel znalazł się na dalszych miejscach.
 
Allegro jest największym internetowym sprzedawcą w Polsce; według szacunków analityków może obsługiwać nawet połowę e-handlu, który – także według niezależnych szacunków - w tym roku wart będzie ok. 30 mld zł. 
Według analityków cytowanych przez Rzeczpospolitą na wysoką pozycję marki Allegro wpływa nie tylko popularność w Internecie, potwierdzona wynikami badania Gemius Megapanel, według których miesięcznie serwis odwiedza ok 12,5 mln użytkowników. Ważna jest też szeroka oferta, nie spotykana w żadnym innym sklepie internetowym. Jury, z udziałem przedstawicieli firm badawczych: Nielsen i Millward Brown oraz Acropolis Advisory, zauważyło też zmiany w strategii, które firma komunikowała w październiku, czyli koncentrację na mobilności oraz promocje i udogodnienia dla klientów, jak szybkie i tanie dostawy (z darmowym zwrotem) dzięki umowie z InPost. 
 
Rzeczpospolita przyznała tytuł Namocniejsza Polska Marka w tej kategorii po raz szósty. 

dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS