Proces integracji sieci handlowych MediaMarkt i Saturn dobiegł końca. 22 placówki Saturna w całej Polsce funkcjonują już pod dobrze znanym konsumentom szyldem „MediaMarkt”. Strategiczna decyzja pozwoliła na wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku.
Obecnie w Polsce funkcjonuje 86 sklepów MediaMarkt z szeroką i atrakcyjną ofertą najnowszej elektroniki użytkowej. Kanały sprzedaży obu sieci zostały zintegrowane pod marką MediaMarkt. Sieć przejęła i realizuje wszystkie zobowiązania wobec klientów Saturna dotyczące zakupionych wcześniej towarów oraz usług.
MediaMarkt od 20 lat cieszy się zaufaniem polskich konsumentów. Naszą ugruntowaną pozycję na rynku umacniamy dzięki temu, że maksymalnie koncentrujemy się na potrzebach klientów i zapewniamy im coraz lepsze doświadczenia zakupowe. Działając pod jedną silną marką możemy jeszcze efektywniej realizować założone cele. - podkreśla Marcin Rosati, Prezes Zarządu MediaMarktSaturn Polska.
MediaMarkt konsekwentnie realizuje strategię rozwoju wielokanałowego, starając się dotrzeć do jak najszerszego grona konsumentów. W październiku br. sieć powiększy się o kolejny sklep stacjonarny, który zostanie uruchomiony w nowej katowickiej Galerii Libero.
Sieć była prekursorem nowoczesnej dystrybucji elektroniki użytkowej w Polsce. Wyróżnikiem MediaMarkt zawsze była charakterystyczna, inteligentna reklama, atrakcyjna oferta cenowa i najszerszy pakiet usług, który jest stale wzbogacany. Klienci cenią fachowe doradztwo i wysoki standard obsługi. W całej Polsce sieć zatrudnia ponad 4 tysiące pracowników.
MediaMarktSaturn Polska
press box