Rozpoczęcie roku szkolnego to nowe wyzwania edukacyjne i organizacyjne. Łatwiej im sprostać przy pomocy nowych technologii. Rozumie to sieć MediaMarkt, która w ramach akcji „MediaMarkt i Zenek Dzieciom” przekaże sprzęt komputerowy najbardziej potrzebującym szkołom podstawowym w Polsce. 100 laptopów trafi do 20 placówek, a klienci sieci pomogą w wyborze szkół, które zostaną beneficjentami akcji.
Celem akcji społecznej „MediaMarkt i Zenek Dzieciom” jest podniesienie jakości nauczania w szkołach podstawowych poprzez przekazanie sprzętu komputerowego najbardziej potrzebującym placówkom. Inicjatywa wpisuje się w misję marki: wspieranie odpowiedzialnego i bezpiecznego korzystania z nowych technologii.
Dla wielu z nas nieograniczony dostęp do sprzętu komputerowego i Internetu wydaje się czymś oczywistym, tymczasem w wielu szkołach jest on ograniczony. Mając świadomość, jak korzystanie z nowych technologii ułatwia poznawanie świata i zdobywanie wiedzy, postanowiliśmy wesprzeć 20 szkół podstawowych na terenie całej Polski i przekazać im laptopy. Połowa placówek zostanie wybrana w ogólnopolskim, otwartym głosowaniu, połowa przez komisję konkursową – mówi Alpay Güner, Prezes Zarządu MediaMarktSaturn Polska.
Ambasadorem akcji jest gwiazda najnowszej kampanii reklamowej MediaMarkt, Zenek Martyniuk.
Mam nadzieję, że za przykładem MediaMarkt pójdą inne marki i równie aktywnie zaangażują się w pomoc polskim szkołom, na które tej jesieni czeka wyjątkowo dużo wyzwań. Pamiętajcie, szanse na wygraną rosną wraz z każdym oddanym głosem. Powiedzcie o akcji rodzinie, sąsiadom, znajomym – w grupie siła! – zachęca Zenek Martyniuk.
Zgłoszenia są przyjmowane od 01.09. do 14.09. br. za pośrednictwem strony mediamarktdzieciom.pl. Warunkiem przystąpienia szkoły do akcji jest wypełnienie przez dyrekcję danej placówki krótkiego formularza, dołączenie uzasadnienia oraz akceptacja Regulaminu.
O wyborze 10 zwycięskich szkół zadecydują klienci MediaMarkt w głosowaniu. Od połowy września (15.09 od godz. 11.00) każdy zakup w MediaMarkt, dokonany w dniach 01.-30.09.2020, będzie uprawniał do oddania jednego głosu (1 paragon = 1 głos). 10 szkół z najlepszym wynikiem otrzyma od MediaMarkt po 5 laptopów, a 10 kolejnych placówek wybierze komisja akcji. Do 20 polskich szkół trafi w sumie 100 laptopów.
Regulamin akcji dostępny jest na stronie mediamarktdzieciom.pl
Za realizację akcji odpowiada MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją reklamową Heart&Brain.
MediaMarktSaturn Polska
press box